PdF:VV8BP_At1 Ateliér 1 - Informace o předmětu
VV8BP_At1 Ateliér 1
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/3/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- MgA. Jana Francová, Ph.D. (cvičící)
prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Petr Kamenický, Ph.D. (cvičící)
MgA. Vojtěch Kovářík (cvičící)
MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D. (cvičící)
prof. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD. (cvičící)
doc. Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D. (cvičící)
doc. ak. soch. Jiří Sobotka (cvičící)
doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Petr Kamenický, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- VV8BP_At1/01: každé sudé pondělí 17:35–20:10 učebna 13, každé sudé pondělí 17:35–20:10 4008, každé sudé pondělí 17:35–20:10 ateliér 18A, každé sudé pondělí 17:35–20:10 graf. dílna, každé sudé pondělí 17:35–20:10 učebna 9, každé sudé pondělí 17:35–20:10 učebna 14, každé sudé pondělí 17:35–20:10 učebna 15, každé sudé pondělí 17:35–20:10 učebna 18B, J. Francová, R. Horáček, P. Kamenický, V. Kovářík, A. Křížová Stuchlíková, O. Navrátil, P. Noga, B. Rozbořil, J. Sobotka, H. Stehlíková Babyrádová
- Předpoklady
- umělecko pedagogické zkušenosti
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-MA)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Student se zaměří na jeden výtvarný obor a zpracuje projekt podle zadání vybraného pedagoga. Forma výuky: individuálního zadání a konzultace. Důraz je kladen na samostatnou tvůrčí činnost a kreativitu studentů.
- Osnova
- Student se zaměří na jeden výtvarný obor a zpracuje projekt podle zadání vybraného pedagoga. Forma výuky: individuálního zadání a konzultace. Důraz je kladen na samostatnou tvůrčí činnost a kreativitu studentů.
- Literatura
- ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 2. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1997, 87 s. ISBN 80-85808-49-8. info
- ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1996, 87 s. ISBN 80-85808-30-7. info
- ZHOŘ, Igor. Oleg Sus a Křížovnická škola. Brno: Masarykova univerzita Brno, 1994. ISBN 80-210-0122-5. info
- ZHOŘ, Igor. Úvaha nad komplexní estetickou výchovou. Ostrava: Ostravská univerzita, 1994. ISBN 80-704207-9-0. info
- ZHOŘ, Igor. Vysoká škola výtvarných umění - brněnský sen a skutečnost. Brno: Moravská galerie, 1994. ISBN 80-7027-007-1. info
- ZHOŘ, Igor. Princip seriality aneb standardizace jedinčného. Brno: Moravská galerie, 1993. ISBN 80-7027-026-8. info
- ZHOŘ, Igor. Proměny soudobého výtvarného umění. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1992, 165 s. ISBN 8004255558. info
- ZHOŘ, Igor. Klíče k sochám : (čtení o sochách a sochařích). Praha: Albatros, 1989, 184 s. info
- ZHOŘ, Igor. Historie výtvarných škol v Brně a jejich podíl na umělecké situaci města v posledních šesti desítiletích. 1967, 292 s. info
- Výukové metody
- diskuse, projektování
- Metody hodnocení
- závěrečný projekt - písemná nebo ústní obhajoba semestrální práce
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/VV8BP_At1