SP4BP_1AB1 Angličtina pro speciální pedagogy - A

Pedagogická fakulta
jaro 2016
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Radka Mlýnková (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (cvičící)
Mgr. Eva Tomaštíková (cvičící)
Mgr. Daniela Dvořáková (pomocník)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (pomocník)
Garance
Mgr. Radka Mlýnková
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SP4BP_1AB1/T01: St 24. 2. až Pá 20. 5. St 12:10–13:45 116, E. Tomaštíková, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
SP4BP_1AB1/T02: St 24. 2. až Pá 20. 5. St 9:50–11:25 118, J. Kollárová, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
SP4BP_1AB1/01: Čt 10:15–11:55 učebna 5, R. Mlýnková
SP4BP_1AB1/02: Út 13:00–14:40 učebna 51, R. Mlýnková
SP4BP_1AB1/03: Po 16:40–18:20 učebna 10, R. Mlýnková
SP4BP_1AB1/04: Čt 12:05–13:45 učebna 59, R. Mlýnková
Předpoklady
CJV_AJA2 Entrance test A2
Úspěšně absolvovaný předmět CJV_AJA2 – Vstupní test A2 - AJ.
Dalším předpokladem pro zapsání tohoto předmětu, který je vyučován na úrovni B1 (podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky),je znalost anglického jazyka minimálně na úrovni A2+ a výše.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Předmět si zapíší pouze studenti, kteří úspěšně absolvovali vstupní test na úrovni A2 (ERR). Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
Mateřské obory/plány
předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
The aim of the course English for Special Educators A is to develop and consolidate students' language skills and help them to achieve B1 level in all language skills(listening, reading, speaking, writing). During the course students will revise grammar and vocabulary connected to their field of study (on B1 level). Furthermore, students will develop some academic skills in English (oral presentation, academic writing, supporting arguments, discussion, etc.), as well as the basics of specialist vocabulary focused on special needs terminology.
Osnova
  • SP4BP_1AB1 English for Special Educators A
  • Topics: Education – the System of Education in the CR/other countries, Primary/Secondar/Tertiary Education, Alternative Methods and Systems of Education, Current Problems in Schools - bullying, truancy,etc., Ways of Communication, How to Become a Successful Teacher – character traits and responsibilities, Introduction to Special Needs Terminology, Laterality, Multiple Intelligences
  • Grammar:: 1) Present simple x continuous. 2) Past simple. 3) Past continuous. 4) Present perfect. 5) Expressing future. 6) Revision of tenses. 7) Word order. 8) Adjectives – comparatives x superlatives. 9) Adjectives (-ed, –ing). 10) Adjectives x adverbs.
Literatura
    povinná literatura
  • E-learning resources in IS.MUNI.CZ
    neurčeno
  • MURPHY, Raymond. Essential grammar in use : a self-study reference and practice book for elementary students of English : with answers. Second edition. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, 300 s. ISBN 0521559286. info
  • NAYLOR, Helen a Raymond MURPHY. Essential grammar in use supplementary exercises : with answers. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, 106 s. ISBN 052146997X. info
  • MURPHY, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate students of English : with answers. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, x, 379. ISBN 0521532892. info
  • Hashemi, Louise. Cambridge Practice Tests for PET 1. Cambridge University Press,
  • Cambridge preliminary English Test 1 - 5. Cambridge University Press.
  • CRAVEN, Miles. Listening extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 136 s. ISBN 0521754623. info
Výukové metody
90-minute seminars, activities and tasks developing students' language skills and competencies, class and group discussions, grammar and vocabulary practice, mind mapping, presentation and soft skills practice, opinion and information sharing, giving arguments etc.
Metody hodnocení
Credit requirements: 1) Active participation in lessons and careful home preparation for each lesson + attendance - 2 absences admitted 2) Oral presentation 3) Mid-term test 4) Written assignment 5) Final credit test (reading, grammar,vocabulary). Passmark - 65% The student who has not completed all requirements(including active participation) during the semester cannot be credited.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Dopustí-li se student při skládání průběžného nebo zápočtového testu nemorálního jednání jako je používání různých nepovolených pomůcek ("taháků", komunikačních zařízení aj.), opisování, vynášení/pořizování kopií zadání testů anebo jednání narušujícího průběh testu, vyučující může takového studenta vykázat z učebny a hodnotit "N".
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: Pro úspěšné ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly, jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Jazykový kurz není určen pro začátečníky.
Předmět je vyučován každoročně.
Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu CJV_AJA2 (obvykle v lednu). Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2007, podzim 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019.