PdF:VV8MP_A2 Atelier 2 - Informace o předmětu
VV8MP_A2 Atelier 2
Pedagogická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 0/3/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Jan Bružeňák (cvičící)
MgA. Jana Francová, Ph.D. (cvičící)
prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Petr Kamenický, Ph.D. (cvičící)
MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D. (cvičící)
prof. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD. (cvičící)
doc. Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D. (cvičící)
doc. ak. soch. Jiří Sobotka (cvičící)
doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D. (cvičící)
doc. PaedDr. Jiří Vaněk (cvičící) - Garance
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- VV8MP_A2/01: každé liché pondělí 16:40–19:15 učebna 14, J. Francová
VV8MP_A2/02: každé liché pondělí 16:40–19:15 učebna 13, P. Kamenický
VV8MP_A2/03: každé liché pondělí 16:40–19:15 graf. dílna, O. Navrátil
VV8MP_A2/04: každé liché pondělí 16:40–19:15 4008, B. Rozbořil
VV8MP_A2/05: každé liché pondělí 16:40–19:15 učebna 15, J. Sobotka
VV8MP_A2/06: každé liché pondělí 16:40–19:15 ateliér 18A, H. Stehlíková Babyrádová
VV8MP_A2/07: každé liché pondělí 16:40–19:15 učebna 18B, P. Noga
VV8MP_A2/08: každé liché pondělí 16:40–19:15 učebna 9, R. Horáček
VV8MP_A2/09: každé liché pondělí 16:40–19:15 učebna 58, A. Křížová Stuchlíková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Výtvarná výchova (program PdF, N-MA)
- Výtvarná výchova (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Student se zaměří na jeden výtvarný obor a zpracuje projekt podle zadání vybraného pedagoga. Forma výuky: individuálního zadání a konzultace. Důraz je kladen na samostatnou tvůrčí činnost a kreativitu studentů.
- Osnova
- Student se zaměří na jeden výtvarný obor a zpracuje projekt podle zadání vybraného pedagoga. Forma výuky: individuálního zadání a konzultace. Důraz je kladen na samostatnou tvůrčí činnost a kreativitu studentů.
- Literatura
- ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 2. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1997, 87 s. ISBN 80-85808-49-8. info
- ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 1996, 87 s. ISBN 80-85808-30-7. info
- ZHOŘ, Igor. Oleg Sus a Křížovnická škola. Brno: Masarykova univerzita Brno, 1994. ISBN 80-210-0122-5. info
- ZHOŘ, Igor. Úvaha nad komplexní estetickou výchovou. Ostrava: Ostravská univerzita, 1994. ISBN 80-704207-9-0. info
- ZHOŘ, Igor. Vysoká škola výtvarných umění - brněnský sen a skutečnost. Brno: Moravská galerie, 1994. ISBN 80-7027-007-1. info
- ZHOŘ, Igor. Princip seriality aneb standardizace jedinčného. Brno: Moravská galerie, 1993. ISBN 80-7027-026-8. info
- ZHOŘ, Igor. Proměny soudobého výtvarného umění. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1992, 165 s. ISBN 8004255558. info
- ZHOŘ, Igor. Klíče k sochám : (čtení o sochách a sochařích). Praha: Albatros, 1989, 184 s. info
- ZHOŘ, Igor. Historie výtvarných škol v Brně a jejich podíl na umělecké situaci města v posledních šesti desítiletích. 1967, 292 s. info
- Výukové metody
- Individuální konzultace, projekt.
- Metody hodnocení
- písemná nebo ústní obhajoba semestrální práce
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2016/VV8MP_A2