PdF:ZS1BK_AL3B Literatura pro děti - Informace o předmětu
ZS1BK_AL3B Literatura pro děti - AJ
Pedagogická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 0/0/1. 12 hodin. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Pavla Buchtová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ZS1BK_AL3B/OS01: Pá 26. 2. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 4. 3. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 11. 3. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 18. 3. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 1. 4. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 8. 4. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 15. 4. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 22. 4. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 29. 4. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 6. 5. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 13. 5. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 20. 5. 11:10–12:50 respirium (5. nadzemní podlaží), P. Buchtová
- Předpoklady
- ZS1BK_ASZK Souborná zkouška AJ
Fluency in English. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Participants will raise their wareness of the importance of reading for pleasure and developing the second language literacy. They will also learn how to promote the love for reading and books. They will have a hands-on experience of selecting the books and designing the tasks. They will suggest activities that develop not only the language skills but also social and self-awareness, thinking skills and cross-curricular links.
- Osnova
- 1. Why using realbooks? Rationale
- 2. Selecting books
- 3. Pre-reading activities
- 4. While-reading activities
- 5. Post-reading activities
- 6.-9. Teaching practice
- 10. Summary of tasks, adaptation
- 11. Revision and consolidation activities
- 12. Analysing the data, summary
- 13. Evaluation, reflection, suggestions
- Literatura
- Gail Ellis, Jean Brewster: Tell It Again!, Longman 2002, ISBN 0 528 44 77 47
- TOWNSEND, John Rowe. Written for children :an outline of English-language children's literature. 6th ed. London: Bodley Head, 1995, xii, 388 s. ISBN 0-370-31520-0. info
- CARPENTER, Humphrey a Mari PRICHARD. The Oxford companion to children's literature. Oxford: Oxford University Press, 1984, x, 586 s. ISBN 0-19-2115582-0. info
- Výukové metody
- discussion-based seminars
- Metody hodnocení
- Reading log (five books that will be specified in the lessons)
Reading project (5 lesson plans based on the book) - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je určen studentům NŠ, kteří složili SoZK a připravují se na státnice z AJ.
- Statistika zápisu (jaro 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2016/ZS1BK_AL3B