PdF:Ze0051 Výuková praxe 2 - Informace o předmětu
Ze0051 Výuková praxe 2
Pedagogická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 0/0/2. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc. (cvičící)
- Garance
- doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Katedra geografie – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Kateřina Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra geografie – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Tato praxe by měla ukázat, jak umí studenti – budoucí učitelé zeměpisu aplikovat všechny své teoretické poznatky (odborné, didaktické, pedagogicko-psychologické atd.) do praxe – do vyučování zeměpisu v 6. – 9. ročníku na různých typech škol. Nadaní studenti mohou tuto praxi vykonat při integrovaném terénním vyučování na odborném pracovišti sekce přírodních věd v obci Jedovnice.
- Osnova
- - Writing a pedagogical diary. - Inspections of classes in geography lessons – records required. - Realization of own projects during lessons. - Students’ outputs – analysis of teaching geography lessons. - Students are required to prepare the autonomous working for pupils and watch pupils. - Questionnaire survey as a feedback for teachers.
- Literatura
- doporučená literatura
- Vávra,J. Didaktika geografie 1. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině v zeměpisu na ZŠ, na příkladu tématu Světový oceán. Liberec 2006, ISBN 80-7372-083-3.
- ŠUPKA, Jan a Eduard HOFMANN. Didaktika geografie. Edited by Jaromír Rux. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 1993, 104 s. ISBN 8021005726. info
- Výukové metody
- Konzultace, prezentace, diskuse.
- Metody hodnocení
- Praxe. Odevzdání pedagogického deníku. Zápočet.
- Informace učitele
- Podrobnosti ve studijních materiálech.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2016/Ze0051