PdF:AJPV_VDET Výuka dětí - Informace o předmětu
AJPV_VDET Výuka dětí
Pedagogická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/1/0. 1 hodina. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJPV_VDET/01: každou sudou středu 13:00–14:40 učebna 64, I. Hrozková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Student will get acquainted with specific needs of young language learners. Different readings for students will be recommended. Students will read articles related to the topics. At the end of the course students should be able: to understand young learner's needs and specifics; to design adequate types of activities for young learners; to make reasoned decisions about the methods and approaches in ELT classes for young learners
- Osnova
- 1. Young language learners 2. Listening activities 3. Speaking: controlled activities 4. Communicative activities 5. Teaching reading 6. Teaching writing 7. Grammar in young learners 8. Vocabulary presentation and practice 9. Drama with children 10. Storytelling 11. Internet and Young Learners
- Literatura
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001, 148 s. ISBN 0194375633. info
- REILLY, Vanessa a Sheila M. WARD. Very young learners. Oxford: Oxford University Press, 1997, 195 s. ISBN 019437209X. info
- PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- Výukové metody
- workshop,class discussion, group projects
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 80% attendance ( or a credit test) active participation a short presentation a visit at Tomcat Playgroup
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=485
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Didaktický seminář. Předmět bude realizován pokud se přihlásí alespoň 10 studentů.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2017/AJPV_VDET