PdF:AJ_EJTM Editování časopisu v AJ - Informace o předmětu
AJ_EJTM Editování časopisu v AJ
Pedagogická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- B2 level according to SERRJ
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15 - Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- The main aim of the course is writing and publishing a magazine. Students will work on several types of articles, will be learning to proofread, edit, work on the magazine web pages.
- Osnova
- 1. writing articles (interviews, methodology focused articles, culture and literature focused articles, poetry, stories, translation) 2. proofreading 3. editing 4. running a webpage
- Literatura
- ADAMS-TUKIENDORF, Małgorzata a Danuta RYDZAK. Developing writing skills : a manual for EFL students. 2nd ed. (updated). Opole: Uniwersytet Opolski, 2012, 295 s. ISBN 9788373955110. info
- BROWN, Kristine a Susan HOOD. Writing matters : writing skills and strategies for students of English. Cambridge: Cambridge University Press, 1989, vi, 149. ISBN 0521348951. info
- Výukové metody
- consultations, discussions, meetings, language advisory
- Metody hodnocení
- active participation, written assignments
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- THE SUBJECT DOES NOT HAVE A FIXED TIMETABLE. CONSULTATIONS ARE ARRANGED BASED ON STUDENTS´INDIVIDUAL TIME PREFERENCES.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá každý týden.
Level of English required: B2-C2.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2017/AJ_EJTM