PdF:CH2MP_2W1L Integrovaná terénní výuka - Informace o předmětu
CH2MP_2W1L Integrovaná terénní výuka
Pedagogická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/0/3.3. 5 dní. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Irena Plucková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jiří Šibor, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je:
- seznámení se s touto specifickou vyučovací formou, která je pro vyučování chemie (jakož i jiných přírodovědných předmětů) nezbytná. - Osnova
- Projektové vyučování.
- Význam školního pozemku pro terénní vyučování.
- Příklady terénního vyučování: vycházky, exkurze,terénní cvičení, vícedenní integrované terénní vyučování.
- Literatura
- HOFMANN, Eduard, Břetislava ČERNÁ, Boris RYCHNOVSKÝ a Lubomír LAUERMANN. Jedovnice a okolí. Modelová oblast pro terénní vyučování. 1. vyd. Brno: CERM - Akademické nakladatelství, s.r.o., 1999, 130 s. ISBN 80-7204-109-6. info
- Výukové metody
- skupinový projekt
samostatný úkol
exkurze - Metody hodnocení
- Zápočet.
Absolvování čtyřdenního terénního cvičení. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2017/CH2MP_2W1L