PdF:UOPK_2008 Ekonomika a řízení pr. po. - Informace o předmětu
UOPK_2008 Ekonomika a řízení průmyslových podniků 2
Pedagogická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/0/1. 12 hodin. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta - Rozvrh
- So 25. 2. 14:50–17:25 učebna 60, So 18. 3. 13:55–16:30 učebna 60, So 25. 3. 10:15–12:50 učebna 50, So 1. 4. 9:20–11:55 učebna 60
- Předpoklady
- UOPK_2000 Úvod od studia - Technické obo || UOPK_4000 Úvod od studia - Dopravní služ
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Ekonomika a řízení podniku II je druhý ze tří tématicky na sebe navazujících předmětů. Předmět prohlubuje poznatky získané v bakalářském stupni studia v rámci Nauky o podniku (rozvíjí témata inovace, výroba a odbyt) a v rámci předmětu Základy managementu (cíle a nástroje marketingu). Cílem předmětu je přiblížit studentům úkoly marketingové komunikace, techniky marketingového výzkumu a význam marketingových informací pro řízení podniku. Na to navazuje druhý tématický celek – podniková logistika, která již neřeší otázky Proč a Co vyrábět, ale spíše otázku Jak – jak efektivně řídit hmotné i nehmotné toky v podniku.
- Osnova
- Předmět je nyní průběžně inovován v období řešení projektu (2011-2013) > CZ.1.07/2.2.00/15.0205 "Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování".
- 1. Obsah marketingové komunikace. 2. Základní komunikační modely. 3. Nástroje marketingové komunikace. 4. Marketingový výzkum jako předpoklad poznání potřeb zákazníků. 5. Typy výzkumů a jejich metody. 6. Společenské a ekologické aspekty marketingu a podnikání obecně. 7. Logistika jako průřezová činnost v podniku a její cíle. 8. Logistika v oblasti nákupu a výroby. 9. Distribuční logistika. 10. Řízení dodavatelských řetězců.
- Literatura
- povinná literatura
- Základní: LAMBERT, D., STOCK, J. R., ELLRAM, L. Logistika : příkladové studie, řízení zásob, přeprava a skladování, balení zboží. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2000. 589 s. ISBN: 8072262211
- PELSMACKER, P. D. GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN: 8024702541.
- Výukové metody
- přednáška
- Metody hodnocení
- písemné testy
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Určeno pro zaměření - Technické obory nebo Dopravní služby.
- Statistika zápisu (jaro 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2017/UOPK_2008