PdF:UPV_8007 Edugames a YouTube eduklipy - Informace o předmětu
UPV_8007 Edugames a YouTube eduklipy
Pedagogická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/0/2. 5 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Petr Novák, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lukáš Pawera, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D. (přednášející)
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc. (přednášející)
PhDr. Jan Válek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Mgr. Jan Krejčí (přednášející)
Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta - Rozvrh
- Čt 11:10–12:50 učebna 60
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je získání dovedností ve využívání her nebo tvorbě programů a nebo eduklipů v humanitních či přírodních vědách.
- Osnova
- Současné trendy ve vzdělávání neinstitucionální formou
- Problematika Edugames a GBL (Game Based Learning)
- Problematika YouTube eduklipů
- Literatura
- VACULOVÁ, Ivana. CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky. In Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 109-120. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0. info
- Výukové metody
- Teoretická příprava, praktická cvičení, blended learning, přednáška, domácí úkoly.
- Metody hodnocení
- V předmětu studenti tvůrčím způsobem zpracují jednoduché edukační hry nebo videoklipy s různým tematickým zaměřením pro všechny typy škol, včetně metodických textů.
- Vytvoření a prezentace YouTube klipů z daného oboru studenta (propagační, vzdělávací, demonstrační, ...)
- Prezentace a aktivní práce s hrou/hrami (deskové, počítačové, zážitkové, ...) na 60 minut (s popisem edukačního dopadu na hráče; popis cílové skupiny hráčů; jaké vědomosti, dovednosti a návyky má hra rozvíjet; časová náročnost hry; ...)
Docházka minimálně 50 % s daným rozvrhem účasti na výuce. Vyžaduje se zároveň aktivní účast na výuce. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2017/UPV_8007