PdF:A2MK_DI1B Didaktika 1B - Informace o předmětu
A2MK_DI1B Didaktika 1B
Pedagogická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/0/1. 12 hodin. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící) - Garance
- Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- A2MK_DI1B/Kombi01: Pá 15. 2. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 1. 3. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 15. 3. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 29. 3. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 12. 4. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 3. 5. 10:00–12:50 učebna 10, S. Hanušová, A. Randall
A2MK_DI1B/Kombi02: Pá 22. 2. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 8. 3. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 22. 3. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 5. 4. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 26. 4. 10:00–12:50 učebna 10, Pá 10. 5. 10:00–12:50 učebna 10, S. Hanušová, A. Randall
A2MK_DI1B/Prez01: St 15:00–16:50 učebna 5, S. Hanušová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The course is aimed at the language learner and learner-centred approach in ELT.
- Výstupy z učení
- The students will be able to understand various factors that influence the process of language learning and acquisition. They will be able to identify individual differences among learners and develop appropriate instructional strategies to accommodate every learner in an inclusive classroom.
- Osnova
- 1. Theories of language acquisition 2. Individual differences in language learners (introduction) 3. Factor of age 4. Learner beliefs 5. Learning styles 6. Learner strategies 7. Learner autonomy 8. Learner training, language learning advising 9. Learners with SpLD 10. Differentiation
- Literatura
- povinná literatura
- LIGHTBOWN, Patsy a Nina Margaret SPADA. How languages are learned. Oxford: Oxford University Press, 1993, xv, 135. ISBN 0194371697. info
- SCRIVENER, Jim. Learning teaching : a guidebook for English language teachers. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1994, vi, 218. ISBN 0435240897. info
- doporučená literatura
- OXFORD, Rebecca L. Language learning strategies :what every teacher should know. Boston: Heinle & Heinle, 1990, xxii, 342. ISBN 0-8384-2862-2. info
- Výukové metody
- Seminars, workshops, discussions, reading.
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1.80% attendance 2.active participation in seminars and in discussion forums in moodlinka 3.seminar paper based on research (learner profile)
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=448
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2019/A2MK_DI1B