AJ9404 Didaktika anglického jazyka 2B

Pedagogická fakulta
jaro 2019
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící)
Garance
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJ9404/Prez01: Po 18. 2. 8:00–9:50 učebna 64, Po 25. 2. 8:00–9:50 učebna 64, Po 4. 3. 8:00–9:50 učebna 64, Po 11. 3. 8:00–9:50 učebna 64, Po 18. 3. 8:00–9:50 učebna 64, Po 25. 3. 8:00–9:50 učebna 64, J. Chocholatá
AJ9404/01: Pá 22. 2. 16:00–18:50 učebna 11, Pá 8. 3. 16:00–18:50 učebna 11, Pá 22. 3. 16:00–18:50 učebna 11, S. Homolka, J. Chocholatá
AJ9404/02: Pá 1. 3. 16:00–18:50 učebna 11, Pá 15. 3. 16:00–18:50 učebna 11, Pá 29. 3. 16:00–18:50 učebna 11, S. Homolka, J. Chocholatá
Předpoklady
A2MK_DI1A, A2MK_DI1B,A2MK_DI2A
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
The aim of the course is to inform students about the possibilities of continuing professional development and equip them with competences necessary for the management of their own continuing development after graduation.
Osnova
  • The course focuses on the issues of professional development of teachers. Syllabus: 1. Reflection in teaching 2. Action research 3. Stages in the teacher development (Novice teacher, experienced teacher, expert teacher ) 4. Professional development possibilites (conferences, associations ATECR, AMATE, IATEFL) 5. Burning issues in ELT today
Literatura
    povinná literatura
  • UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
  • WALLACE, Michael J. Training foreign language teachers : a reflective approach. Cambridge: Cambridge University Press, 1991, ix, 180. ISBN 0521356369. info
    doporučená literatura
  • COLLINS, Rita Chalmers a Světlana HANUŠOVÁ. Modeling Action Research in a Teacher-training Program. Vienna: University of Vienna, 2009. URL info
Výukové metody
Seminář, prezentace, skupinové diskuze.
Metody hodnocení
Typ výuky: seminář Course requirements: 80% attendance (or a written test), active participation, all assignements as set, contributions in mood-link-a discussion forums, essay.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.