TIc012 Souborná zkouška 2

Pedagogická fakulta
jaro 2019
Rozsah
0/0/0. 0 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Kateřina Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Průběžné hodnocení: na konci každého započatého semestru studia koná účastník soubornou zkoušku. Tato zkouška bude probíhat formou ústního komisionálního přezkoušení.
Výstupy z učení
Student bude schopen aplikovat znalosti z oboru:
Informační systémy.
WWW prezentace škol.
Školní projekty v ICT.
Moderní technologie ve školách.
ICT v oblasti speciální pedagogiky.
Počítačové sítě.
Osnova
  • Okruhy k ústní zkoušce (studenti si losují dva okruhy):
  • Informační systémy.
  • WWW prezentace škol.
  • Školní projekty v ICT.
  • Moderní technologie ve školách.
  • ICT v oblasti speciální pedagogiky.
  • Počítačové sítě.
Literatura
  • VOSTRÝ, Michal. Edukace a rozvoj osob s Alzheimerovou chorobou pomocí ICT. Online. In Beáta Balogová, Zuzana Poklembová. Prístupy a prostriedky poznávania v sociálnovednom výskume, Zborník príspevkov zo VII. doktorandskej konferencie konanej 24. novembra 2016 v Prešove. 1. vyd. Prešov, 2017, s. 175-179, 184 s. ISBN 978-80-555-1809-1. URL info
  • HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA. How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education? In Information and Communication Technology in Education. 1. vyd. University of Ostrava: Univerzita Ostrava, 2008, s. 176-184, 8 s. ISBN 978-80-7368-577-5. info
  • ZOUNEK, Jiří. ICT, digitální propast a vzdělávání dospělých: socioekonomické a vzdělávací aspekty digitální propasti v České republice. SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita, 2006, roč. 2006, U11, s. 101-118, 19 s. ISSN 1211-6971. info
  • ZOUNEK, Jiří. ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7. URL info
Výukové metody
teoretická příprava
Metody hodnocení
ústní zkouška
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.