PdF:FC4108 Integrovaná terénní výuka - Informace o předmětu
FC4108 Integrovaná terénní výuka
Pedagogická fakultajaro 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 8 hodin. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Irena Plucková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FC4108/Kombi01: So 22. 2. 8:00–9:50 laboratoř 87, So 29. 2. 8:00–9:50 laboratoř 87, So 7. 3. 10:00–11:50 laboratoř 87, So 14. 3. 8:00–9:50 laboratoř 87, I. Plucková
FC4108/Prez01: Út 15:00–16:50 učebna 7, I. Plucková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je:
- seznámení se s touto specifickou vyučovací formou, která je pro vyučování chemie (jakož i jiných přírodovědných předmětů) nezbytná. - Výstupy z učení
- Po skončení kurzu bude student schopen:
- aplikovat takovou specifickou vyučovací formou, která je pro vyučování chemie (jakož i jiných přírodovědných předmětů) nezbytná pro prohlubování mezioborových vztahů. - Osnova
- Projektové vyučování.
- Význam školního pozemku pro terénní vyučování.
- Příklady terénního vyučování: vycházky, exkurze,terénní cvičení, vícedenní integrované terénní vyučování.
- Literatura
- HOFMANN, Eduard, Břetislava ČERNÁ, Boris RYCHNOVSKÝ a Lubomír LAUERMANN. Jedovnice a okolí. Modelová oblast pro terénní vyučování. 1. vyd. Brno: CERM - Akademické nakladatelství, s.r.o., 1999, 130 s. ISBN 80-7204-109-6. info
- Výukové metody
- skupinový projekt
samostatný úkol
exkurze - Metody hodnocení
- Zápočet.
Absolvování čtyřdenního terénního cvičení. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2020/FC4108