PdF:Sok160 Repetitorium - Informace o předmětu
Sok160 Repetitorium sociální pedagogiky
Pedagogická fakultajaro 2020
- Rozsah
- Informace a kolokvium. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Lenka Gulová, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D. (přednášející)
MgA. Lenka Polánková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Petr Soják, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Iva Raclavská, DiS. (pomocník) - Garance
- doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D.
Katedra sociální pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Kateřina Štěpařová
Dodavatelské pracoviště: Katedra sociální pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh
- Pá 3. 4. 9:00–13:50 učebna 20, Pá 17. 4. 14:00–18:50 učebna 20
- Předpoklady
- Úspěšné absolvování všech předmětů v daném studijním oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 100 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/100, pouze zareg.: 0/100, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/100 - Mateřské obory/plány
- Sociální pedagogika (program PdF, B-PD)
- Cíle předmětu
- Cílem tohoto předmětu je přimět studenta zopakovat základní informace z vybraných povinných předmětů, které tvoří základní nosnou strukturu znalostí. Tyto znalosti se týkají základní terminologie, významných postav oborů, základních vztahů a dalších znalostí.
- Výstupy z učení
- - zopakovat a upevnit poznatky z hlavních předmětů scociální pedagogika
- Osnova
- Inkluzívní a globální vzdělávání Interkulturní psychologie Multikulturní výchova Sociální pedagogika Výchova ve volném čase Vývojová psychologie Základy pedagogiky Základy psychologie
- Literatura
- Bakošová, Z. (2005). Sociálna pedagogika jako životná pomoc. Bratislava: STIMUl.
- Langmeier, J., Krejčířová, D. (1998). Vývojová psychologie. Praha: Grada
- Atkinson, R. L., Atkinson, R. C., Smith, E. E., Bem, D. J., & Noen-Hoeksema, S. (2012). Psychologie. Praha: Portál.
- annenbergerová, M. (2016). Průvodce školní inkluzí aneb Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti? Praha: Wolters Kluwer, ČR, a. s.
- Čeněk, J., Smolík, J., Vykoukalová, Z. (2016). Interkulturní psychologie. Praha: Grada.
- Gulová, L. et al. (2012). Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu. Brno: MUNIPRESS.
- Výukové metody
- Samostudium
- Metody hodnocení
- Test
- Informace učitele
- Odkaz na literaturu výše je pouze orientační. Je třeba vycházet z povinných textů v každém z oborů.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2020/Sok160