PdF:JVp014 Angličtina pro pedagogy - D - Informace o předmětu
JVp014 Angličtina pro pedagogy - D
Pedagogická fakultajaro 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Dita Trčková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (pomocník)
Mgr. Lukáš Daňo (cvičící)
Daniel Gerrard, M.A. (cvičící)
Mgr. Radim Herout (pomocník)
Mgr. Eva Zavadilová (náhr. zkoušející) - Garance
- Mgr. Radim Herout
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- JVp014/01: Út 11:00–12:50 učebna 33, L. Daňo, D. Trčková
JVp014/02: Út 14:00–15:50 učebna 4, D. Gerrard
JVp014/03: Po 10:00–11:50 učebna 33, D. Gerrard
JVp014/04: Út 16:00–17:50 učebna 67, D. Gerrard
JVp014/05: Po 14:00–15:50 učebna 65, D. Gerrard
JVp014/06: St 10:00–11:50 učebna 59, D. Gerrard
JVp014/07: Čt 12:00–13:50 učebna 51, D. Gerrard
JVp014/08: Út 14:00–15:50 učebna 6, D. Gerrard - Předpoklady
- JVp013 AJ pro pedagogy - C
A pass in SZ7MP_1AB2 English for Teachers - C/JVp013 English for Teachers C. (Úspěšně absolvovaný předmět SZ7MP_1AB2 Angličtina pro pedagogy - C/JVp013 Angličtina pro pedagogy C.) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Kurz na úrovni B2 SERRJ. - Mateřské obory/plány
- předmět má 63 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- The aim of this course is to: 1) enhance students' language skills and systems to achieve B2 level of the CEFR; 2) develop students' academic and professional skills (master's thesis abstract and oral presentation).
- Výstupy z učení
- By the end of the course, the student will be able to: - understand spoken LSP texts at B2 level of the CEFR; - understand written LSP texts at B2 level of the CEFR; - participate in spoken interactions dealing with relevant LSP issues at B2 level of the CEFR; - produce a master's thesis abstract; - use a range of specialist terminology with control; - show a good command of grammar structures at B2 level of the CEFR.
- Osnova
- Topics: 1) Teaching students with specific learning difficulties; 2) Education and technology; 3) Writing a thesis abstract; 4) Research and science; 5) Teacher wellbeing.
- Literatura
- povinná literatura
- In-class materials designed for teaching ESP.
- doporučená literatura
- ŠTĚPÁNEK, Libor a Janice de HAAFF. Akademická angličtina: Academic English : průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0. info
- Výukové metody
- Group discussions; oral presentations; listening and reading tasks; peer review; grammar and vocabulary study.
- Metody hodnocení
- Credit requirements: 1) Attendance (max. three absences), active participation in classes, self-study/homework tasks; 2) Portfolio (70%); 3) Oral exam: monologue (3 mins) + discussion (6 mins) (30%). Students must score at least 65% in the portfolio to sit the oral exam (pass mark = 65%).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B2 SERRJ.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2021/JVp014