JVp014 Angličtina pro pedagogy - D

Pedagogická fakulta
jaro 2021
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Dita Trčková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (pomocník)
Mgr. Lukáš Daňo (cvičící)
Daniel Gerrard, M.A. (cvičící)
Mgr. Radim Herout (pomocník)
Mgr. Eva Zavadilová (náhr. zkoušející)
Garance
Mgr. Radim Herout
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Fakultní oddělení celoškolských kateder – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
JVp014/01: Út 11:00–12:50 učebna 33, L. Daňo, D. Trčková
JVp014/02: Út 14:00–15:50 učebna 4, D. Gerrard
JVp014/03: Po 10:00–11:50 učebna 33, D. Gerrard
JVp014/04: Út 16:00–17:50 učebna 67, D. Gerrard
JVp014/05: Po 14:00–15:50 učebna 65, D. Gerrard
JVp014/06: St 10:00–11:50 učebna 59, D. Gerrard
JVp014/07: Čt 12:00–13:50 učebna 51, D. Gerrard
JVp014/08: Út 14:00–15:50 učebna 6, D. Gerrard
Předpoklady
JVp013 AJ pro pedagogy - C
A pass in SZ7MP_1AB2 English for Teachers - C/JVp013 English for Teachers C. (Úspěšně absolvovaný předmět SZ7MP_1AB2 Angličtina pro pedagogy - C/JVp013 Angličtina pro pedagogy C.)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Kurz na úrovni B2 SERRJ.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
The aim of this course is to: 1) enhance students' language skills and systems to achieve B2 level of the CEFR; 2) develop students' academic and professional skills (master's thesis abstract and oral presentation).
Výstupy z učení
By the end of the course, the student will be able to: - understand spoken LSP texts at B2 level of the CEFR; - understand written LSP texts at B2 level of the CEFR; - participate in spoken interactions dealing with relevant LSP issues at B2 level of the CEFR; - produce a master's thesis abstract; - use a range of specialist terminology with control; - show a good command of grammar structures at B2 level of the CEFR.
Osnova
  • Topics: 1) Teaching students with specific learning difficulties; 2) Education and technology; 3) Writing a thesis abstract; 4) Research and science; 5) Teacher wellbeing.
Literatura
    povinná literatura
  • In-class materials designed for teaching ESP.
    doporučená literatura
  • ŠTĚPÁNEK, Libor a Janice de HAAFF. Akademická angličtina: Academic English : průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0. info
Výukové metody
Group discussions; oral presentations; listening and reading tasks; peer review; grammar and vocabulary study.
Metody hodnocení
Credit requirements: 1) Attendance (max. three absences), active participation in classes, self-study/homework tasks; 2) Portfolio (70%); 3) Oral exam: monologue (3 mins) + discussion (6 mins) (30%). Students must score at least 65% in the portfolio to sit the oral exam (pass mark = 65%).
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B2 SERRJ.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.