PdF:TIc019 LMS Moodle - Informace o předmětu
TIc019 LMS Moodle
Pedagogická fakultajaro 2021
- Rozsah
- 12 hodin + 14 hodin e-learningu. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Martin Kučera (přednášející)
- Garance
- Mgr. Martin Kučera
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Kateřina Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- ICT koordinátor (program PdF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Cílem tohoto předmětu je seznámit účastníky se základy prostředí výukového systému Moodle a se zásadami tvorby výukových opor v systému LMS Moodle.
- Výstupy z učení
- Studenti budou po absolvování předmětu schopni:
- rozumět podstatě distanční formy vzdělávání;
- umět aplikovat didaktická pravidla do tvorby distančních učebních opor;
- vypracovat modelový postup zpracování projektu distančního studijního programu (kurzu);
- znát základní pravidla a postupy tvorby distančních výukových materiálů - Osnova
- 1. E-learnigové systémy v praxi, autorské prostředí LMS Moodle z pohledu studenta a učitele. Stavba kurzů pro synchronní výuku a asynchronní výuku.
- 2. E-learning jako forma studia.
- 3. Zásady tvorby distančních opor a e-learningových kurzů.
- 4. Uživatelské prostředí Moodle.
- 5. Správa výukových kurzů.
- 6. Pracovní prostředí studijního kurzu.
- 7. Aktivity v on-line kurzu - studijní materiály, testy, úkoly a další činnosti.
- 8. Zajímavé příklady kurzů.
- 9. Práce na tvorbě kurzu v LMS Moodle.
- Literatura
- http://wrack.ped.muni.cz/elearning/mod/resource/view.php?id=2101
- Výukové metody
- Přednášky, diskuze, praktické ukázky, cvičení, samostudium.
- Metody hodnocení
- Vypracování, odevzdání a obhajoba samostatného praktického úkolu.
- Informace učitele
- http://wrack.ped.muni.cz/elearning
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2021/TIc019