PdF:AJ3406 Testování a hodnocení ve výuce - Informace o předmětu
AJ3406 Testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka
Pedagogická fakultajaro 2024
- Rozsah
- 0/2/0. kombinované studium: výuka v blocích. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ3406/Kombi01: Pá 23. 2. 12:00–14:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 1. 3. 12:00–14:50 respirium (5. nadzemní podlaží), Pá 8. 3. 12:00–14:50 respirium (5. nadzemní podlaží), S. Homolka
AJ3406/Prez01: St 21. 2. 14:00–15:50 respirium (5. nadzemní podlaží), St 28. 2. 14:00–15:50 respirium (5. nadzemní podlaží), St 6. 3. 14:00–15:50 respirium (5. nadzemní podlaží), St 13. 3. 14:00–15:50 respirium (5. nadzemní podlaží), St 20. 3. 14:00–15:50 respirium (5. nadzemní podlaží), St 27. 3. 14:00–15:50 respirium (5. nadzemní podlaží), L. Nepivodová - Předpoklady
- No prerequisites or co-requisites needed.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- The course offers basic information about creating and using standardised/nonstandardised language tests for teachers.
- Výstupy z učení
- By the end of this course, participants should be able to demonstrate the following:
1. A working knowledge of a selection testing means that could be used in a classroom setting;
2. Confidence in selecting appropriate tools for testing;
3. The ability to evaluate testing tools for specific activities and learner groups; - Osnova
- Teaching and testing
- Kinds of tests and testing
- Validity, reliability
- Test development
- Test techniques
- Feedback
- Literatura
- doporučená literatura
- HUGHES, Arthur. Testing for language teachers. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2003, xii, 251. ISBN 0521484952. info
- neurčeno
- HALADYNA, Thomas M., RODRIGUEZ, Michael, C. Developing and Validating Test Items. Routledge, 2013, 454. ISBN 9780415876056.
- BROWN, H. Douglas a Priyanvada ABEYWICKRAMA. Language assessment : principles and classroom practices. Third edition. Hoboken: Pearson, 2019, xviii, 376. ISBN 9780134860220. info
- MCNAMARA, T. F. Language testing. Oxford: Oxford University Press, 2000, xv, 140. ISBN 0194372227. info
- Výukové metody
- The course will be taught using the following methods:
1. Group-work (constructing tests);
2. Problem-solving (classroom activities)
3. Peer evaluation of the presented outcomes (in the classroom as well as online during the follow-up phase);
4. Tutor's feedback, pretesting results discussed. - Metody hodnocení
- Forums. Test analysis. Presentation of own test created according to the given criteria.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2024/AJ3406