PdF:SPc299 Reflektivní seminář 3 - Informace o předmětu
SPc299 Reflektivní seminář 3
Pedagogická fakultajaro 2025
- Rozsah
- 12 hodin. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Petra Röderová, Ph.D. (cvičící)
doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je sdílení aktuálních zkušeností ze speciálněpedagogického prostředí. Cílem předmětu je prohlubování vztahu speciálněpedagogické praxe k ostatním společenskovědním oborům a možnosti využívání speciálněpedagogických poznatků v práci speciálního pedagoga.
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu bude student/ka schopen/schopna samostatně uplatňovat principy sebereflexe v praxi.
- Osnova
- Reflexe a její uplatnění v praxe Reflektivní psaní a využití v praxi Zpětná vazby Reflexe činností Vstup do speciálněpedagogického terénu
- Literatura
- povinná literatura
- BARTOŇOVÁ, Miroslava a Jarmila PIPEKOVÁ. Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 141 s. ISBN 978-80-210-5497-4. info
- neurčeno
- POKORNÝ, Jiří. Manuál tvořivé komunikace. 2. přeprac. a dopl. vyd. Brno: Cerm, 2004, 300 s. ISBN 8072043307. info
- Výukové metody
- seminář, diskuze, reflexe praxe
- Metody hodnocení
- zápočet za zpracování reflexe dle pokynů vyučujících
- Informace učitele
- http://www.ped.muni.cz/specped
Informace o podmínkách praxí na http://www.ped.muni.cz/specped - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2025/SPc299