PdF:FJ3BP_FTKC Typologie komunikativních cvič - Informace o předmětu
FJ3BP_FTKC Typologie komunikativních cvičení
Pedagogická fakultapodzim 2005
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je prezentace a tvorba komunikativních cvičení zaměřených na nácvik receptivních i produktivních řečových dovedností.
- Osnova
- 1. Doplňovací cvičení. 2. Zatrhávací cvičení. 3. Testy s výběrem odpovědí. 4. Třídění zpřeházených údajů. 5. Puzzle. 6. Scrabble. 7. Tabulky. 8. Textové matrice.. 9. Reformulace a přepisy.
- Literatura
- ARNAUD, M.-H. Fabriquer des exercices de francais. 1. vyd. Paris : Hachette, 1993. 192 s. ISBN 2-01020607-X.
- GEFFROY-KONŠTACKÝ, D. Pour les apprenants actifs. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 1997. 62 s. ISBN 807-041-374-3.
- GUIMBRETIERE, E. Paroles. 1. vyd. Paris : Didier/Hatier, 1992. 127 s. ISBN 2-278- 040995.
- JACQUET, J., PENDANX, M. A juste titre. 1. vyd. Paris : Hachette, 1990. 96 s. ISBN 2-278-036-238.
- PENDANX, M. Les activités d'apprentissage en classe de langue. 1. vyd. Paris : Hachette, 1998. 192 s. ISBN 201155-098-X.
- Metody hodnocení
- Aktivní účast na seminářích. Čtyři metodické listy na dané typy cvičení.
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2005/FJ3BP_FTKC