NJ2BP_3POS Jazyková cvičení - poslech s porozuměním a písemný projev

Pedagogická fakulta
podzim 2006
Rozsah
0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Roland Anton Wagner, M.A., Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Rytířová
Rozvrh
Út 17:05–17:50 učebna 64
Předpoklady
Keine besonderen Voraussetzungen erforderlich.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Durch das Hören verschiedenartiger Hörtexte und das Bewusstmachen natürlicher Hörstrategien soll die Kompetenz beim Hörverstehen entwickelt werden. Das verwendete Material besteht aus Aufnahmen von deutschen Muttersprachlern in natürlichen Sprechsituationen und aus redigierten Originaltexten (Hörspielen und Rundfunksendungen). Schriftlich werden die Studierenden kurze Dialoge vorbereiten und in Form einer Hörerzuschrift auf eine Rundfunksendung reagieren.
Literatura
  • Ghisla, G. et al. Ganz Ohr. Höranlässe und Arbeitsblätter. Bonn: Inter Nationes, 2001.
  • BEILE, Werner a Alice BEILE. Alltag in Deutschland. Bonn: Inter Nationes, 1992, 223 s. info
Metody hodnocení
Jazyková cvičení zaměřená na poslech autentických textů. Zápočet se přiděluje na základě poslechového testu. Zápočtový test bude v poslední vyučovací hodině, 19. 12. 2006. Náhradní (a opakovací) termín podle domluvy.
Vyučovací jazyk
Němčina
Informace učitele
http://www.dradio.de/
Eine Auswahl anspruchsvoller Rundfunksendungen zum Nachhören findet sich auf der oben angegebenen Webseite des Deutschlandradios.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2005, podzim 2007, podzim 2008.