PdF:SP2BP_PRPR Working training - Course Information
SP2BP_PRPR Working training
Faculty of EducationAutumn 2006
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Department of Special and Inclusive Education – Faculty of Education
Contact Person: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D. - Prerequisites (in Czech)
- Profesní poradenství Vymezení cílů a úkolů profesního poradenství v práci s handicapovanými, jejich specifika, úkoly výchovného poradce na speciálních školách Legislativa Základní právní normy dotýkající se bezprostředně zaměstnávání handicapovaných, nárokové složky a sociální politika státu vzhledem k zaměstnávání handicapovaných Metodologie profesního úspěch Techniky kontaktů a postojů klienta k úřadům, zaměstnavatelům, kolegům, asistentovi a k širšímu pracovnímu okolí. Základní postupy ve spolupráci s APZ. Komunikativní techniky Cvičení zaměřená na zdokonalení verbální a především nonverbální komunikace s handicapovanými vzhledem k možnostem jejich pracovního uplatnění. Důraz na komunikační modely a vzájemnou komunikaci. Simulace případů. Aktivní sociální učení Techniky zaměřené na sebepoznávání z hlediska prožitků v různých modelových situacích a jejich aktivní řešení. Posilování sebevědomí a pozitivního myšlení a jednání handicapovaných klientů Podporované zaměstnávání Východiska, tradice, struktura, efektivnost, význam agentur podporovaného zaměstnávání Funkce osobního asistenta PZ Funkce, úkoly, pracovní náplň, přístup.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Lower Secondary School Teacher Training in Special Education (programme PdF, M-ZS4)
- Course objectives (in Czech)
- problematika profesní orientace zaměstnávání osob se zdravotním postižením legislativa chráněné dílny, chráněná pracoviště podporované zaměstnávání komunikace s klientem orientace na trhu práce
- Syllabus (in Czech)
- Profesní poradenství Vymezení cílů a úkolů profesního poradenství v práci s handicapovanými, jejich specifika, úkoly výchovného poradce na speciálních školách Legislativa Základní právní normy dotýkající se bezprostředně zaměstnávání handicapovaných, nárokové složky a sociální politika státu vzhledem k zaměstnávání handicapovaných Metodologie profesního úspěch Techniky kontaktů a postojů klienta k úřadům, zaměstnavatelům, kolegům, asistentovi a k širšímu pracovnímu okolí. Základní postupy ve spolupráci s APZ. Komunikativní techniky Cvičení zaměřená na zdokonalení verbální a především nonverbální komunikace s handicapovanými vzhledem k možnostem jejich pracovního uplatnění. Důraz na komunikační modely a vzájemnou komunikaci. Simulace případů. Aktivní sociální učení Techniky zaměřené na sebepoznávání z hlediska prožitků v různých modelových situacích a jejich aktivní řešení. Posilování sebevědomí a pozitivního myšlení a jednání handicapovaných klientů Podporované zaměstnávání Východiska, tradice, struktura, efektivnost, význam agentur podporovaného zaměstnávání Funkce osobního asistenta PZ Funkce, úkoly, pracovní náplň, přístup.
- Assessment methods (in Czech)
- AKTIVNÍ ÚČAST, VÝSTUP NA SEMINÁŘI, ÚČAST NA EXKURZÍCH
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught annually.
The course is taught: every week.
- Enrolment Statistics (Autumn 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/autumn2006/SP2BP_PRPR