PdF:SZ7BP_1AB1 English A - Informace o předmětu
SZ7BP_1AB1 Cizí jazyk A - jazyk anglický
Pedagogická fakultapodzim 2006
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Jiří Vacek, CSc. (cvičící)
Mgr. Jana Kollárová (cvičící)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marika Hildebrandová (cvičící)
Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (cvičící) - Garance
- PhDr. Jiří Vacek, CSc.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7BP_1AB1/01: Po 7:55–9:35 učebna 5, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/02: Po 9:45–11:25 učebna 2, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/03: Út 7:55–9:35 učebna 4, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/04: Út 10:40–12:20 učebna 11, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/05: Út 14:20–16:00 učebna 55, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/06: St 15:15–16:55 učebna 6, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/07: St 15:15–16:55 učebna 5, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/08: Čt 8:50–10:30 učebna 43, D. Hendy
SZ7BP_1AB1/09: Po 11:35–13:15 učebna 2, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/10: Út 10:40–12:20 učebna 42, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/11: Út 14:20–16:00 učebna 54, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/12: St 7:55–9:35 učebna 54, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/13: St 9:45–11:25 učebna 42, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/14: St 15:15–16:55 učebna 21, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/15: Čt 8:50–10:30 učebna 59, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/16: Čt 10:40–12:20 učebna 37, G. Hublová
SZ7BP_1AB1/17: Po 9:45–11:25 učebna 37
SZ7BP_1AB1/18: Po 11:35–13:15 učebna 3
SZ7BP_1AB1/19: Út 14:20–16:00 učebna 3
SZ7BP_1AB1/20: St 7:55–9:35 učebna 57
SZ7BP_1AB1/21: Po 7:55–9:35 učebna 64, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/22: Po 11:35–13:15 učebna 4, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/23: Út 10:40–12:20 učebna 41, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/24: St 7:55–9:35 učebna 51, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/25: St 9:45–11:25 učebna 10, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/26: Čt 8:50–10:30 učebna 6, J. Kollárová
SZ7BP_1AB1/27: Út 14:20–16:00 učebna 10, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/28: St 7:55–9:35 učebna 53, J. Vacek
SZ7BP_1AB1/29: St 9:45–11:25 učebna 11, J. Vacek - Předpoklady
- The English course for intermediate students (Level B1) who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc., who can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Kurz není určen pro začátečníky. Vyžaduje se jazyková úroveň A2 a vyšší. - Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hlasová výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na klavír se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na varhany se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Sociální pedagogika a volný čas (program PdF, B-PD)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství dějepisu pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství fyziky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství hry na klavír pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hry na varhany pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství matematiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství rodinné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství rodinné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství řízení sboru pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství sólového zpěvu pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství tělesné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství vizuální tvorby pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství základů společenských věd pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Jazykový kurz na úrovni B1. V rámci povinne-volitelného predmetu Cizí jazyk A si student upevní dosazené jazykové znalosti ze stredni skoly, (predpoklada se slozena maturitni zkouska z angličtiny), a seznámí se s vybranými akademickými dovednostmi (ústní prezentace, diskuse, argumentace, aj. K získání zápoctu se vyzaduje aktivní úcast na jazykových cviceních, ústní a písemné prezentace, pisemny test na zaver semestru.
- Osnova
- SZ7BP_1AB1 Cizí jazyk A - jazyk anglický Weeks 1-4 Education in the Czech Republic compared with the U.K. and U.S. systems. Texts 1, 2, 3. (Making a statement, arguing the point, discussion based on experience) Weeks 5-7 Growing up, growing old. Adolescence. Adulthood. Ageing. Text 12.(Opinion exchange. Critical thinking. Essay writing). Texts 4, 5, 6. Weeks 8-10 21st century problems - environment, drug abuse, terrorism, racism, etc. Texts 8, 9, 10. (Survey. Presentation. Problem solving.) Weeks 11-12 Healthy lifestyle. Mind, body, health and sports. Texts 12, 13. (Personal experience and reflection. Weeks 13-14 Credit presentations Special task: My field of study. (Previous studies, basic information about MU and Faculty of Education, my field of study, hot issues and current resources in my study at Faculty of Education) Credit requirements: Oral and written presentations during the semester. Plus the end-of-the-term summary presentation based on the special task. The student who has not completed continuous assessment during the particular semester can not be credited! (Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!)
- Literatura
- VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1. info
- GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
- Metody hodnocení
- Practical language course. Oral presentations. End-of-semester presentation. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- The course is designed for intermediate students (Level B1). Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Successful students will be credited for active participation in the lessons, for oral and written presentations, incl. summary presentation at the end of the semester. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení.
- Statistika zápisu (podzim 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2006/SZ7BP_1AB1