PdF:AJB_TPI Problémy výukové praxe - Informace o předmětu
AJB_TPI Problémy výukové praxe
Pedagogická fakultapodzim 2007
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Naděžda Vojtková (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petra Hoydenová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Studium k rozšíření učitelské kvalifikace - 1. stupeň ZŠ (program PdF, C-CV, směr Anglický jazyk)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- In the first block the students will reflect on their teaching practice, share both their expertise and their problems. They will investigate what they can do to develop their practical teaching skills. They will create an action plan for the development in a certain area. Then they will try to introduce changes gradually into their teaching. In the second block the students will reflect on the process and results of the introduction of the innovations.
- Osnova
- - reflection based on the EPOSTL (European Portfolio for Students of Teaching Foreign Languages) - observing and analyzing lessons - sharing experience - writing a teaching journal - planning focused lessons - reading literature
- Literatura
- EPOSTL
- GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New edition. Oxford: Macmillan Heinemann, 1995, viii, 215. ISBN 0-435-24059-5. info
- WAJNRYB, Ruth. Classroom observation tasks : a resource book for language teachers and trainers. Cambridge: Cambridge University Press, 1992, viii, 145. ISBN 0521407222. info
- Metody hodnocení
- Students are expected to write their teaching journal , they will record two lessons with the reflections (one at the beginning of the project where they identify the problem area and one at the end of the project after implementing some changes).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: 2 dopolední bloky, 8. října (pondělí) a 7. prosince (pátek).
- Statistika zápisu (podzim 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2007/AJB_TPI