PdF:ZS1BP_AJ2A Jazyková cvičení a reálie 2A - Informace o předmětu
ZS1BP_AJ2A Jazyková cvičení a reálie 2A - AJ
Pedagogická fakultapodzim 2007
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petra Hoydenová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ZS1BP_AJ2A/01: St 14:20–16:00 učebna 60
ZS1BP_AJ2A/02: St 16:10–17:50 učebna 60 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Students should improve their communication skills. They will practise speaking, so that their ability to express themselves becomes better. Students will widen the vocabulary thanks to texts and additional exercises. Last but not least grammar will be studied and practised.
- Osnova
- 1st lesson: Unit 6 (Passive voice, present perfect, irregular verbs) 2nd lesson: Unit 6 (Passive voice, present perfect, irregular verbs) 3rd lesson: Unit 6 (Passive voice, present perfect, irregular verbs) 4th lesson: Unit 7 (Future forms- will, going to, present continuous) 5th lesson: Unit 7 (Future forms- will, going to, present continuous) 6th lesson: Unit 7 (Future forms- will, going to, present continuous) 7th lesson: Unit 8 (Review) 8th lesson: Unit 8 (Review) 9th lesson: Unit 9 (Reported speech, modals, phrasal verbs) 10th lesson: Unit 9 (Reported speech, modals, phrasal verbs) 11th lesson: Unit 9 (Reported speech, modals, phrasal verbs) 12th lesson: Review 13th lesson: Review
- Literatura
- KERR, Philip. Inside out. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 2000, 95 s. ISBN 0-333-75755-6. info
- KAY, Susan, Vaughan JONES a Jon HIRD. Inside out. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 2000, 159 s. ISBN 0-333-75754-8. info
- MURPHY, Raymond. English Grammar in Use. A self-study reference and practice book for inter- : Mediate students with answers. Cambridge: Cambridge University Press, 1994, 350 s. ISBN 0-521-43. info
- Metody hodnocení
- Požadavky k zápočtu: docházka (80%) domácí práce test (min. 65%)
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2007, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2007/ZS1BP_AJ2A