FJ2RC_FJC5 Jazyková cvičení 5

Pedagogická fakulta
podzim 2008
Rozsah
0/0/24. 24 hodin. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
Garance
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Jiné omezení: Předpoklad: FJ2RC_FJC1, FJ2RC_FJC2, FJ2RC_FJC3, FJ2RC_FJC4
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět navazuje na Jazyková cvičení 4. Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: lingvistické, sociolingvistické a diskurzívní formou komentáře textů a diskuze. Výchozí učebnicí je francouzská metoda Le Nouveau sans frontieres 4, která je doplněna dalšími materiály z níže uvedené literatury. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen: porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy, pokud téma dostatečně zná.; účastnit se rozhovoru plynule a spontánně, aktivně se zapojit do diskuse o známých tématech, vysvětlovat a obhajovat své názory; napsat pojednání nebo zprávy předávat informace, obhajovat nebo vyvracet určitý názor.
Osnova
  • Vybrané texty z učebnice k rozboru a diskusi.
Literatura
  • ABBADIE, Ch. L'Expression française orale et écrite.1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
  • COURTILLON, J. Libre Echange 3. 1. vyd. Paris : Hatier/Didier, 1991. 255 s. ISBN2-278-04026-X.
  • GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontieres 4 . Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
  • SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
Metody hodnocení
Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%).
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2007.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2008/FJ2RC_FJC5