RV2MP_VPx3 Výuková praxe 3

Pedagogická fakulta
podzim 2008
Rozsah
0/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D. (cvičící)
Garance
PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D.
Katedra výchovy ke zdraví – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Miloslava Marková
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět umožňuje studentům aplikovat teoretické poznatky v praxi, uplatnit znalosti z didaktiky předmětu a seznámit se s realitou školního prostředí. Studenti provedou dotazníkové šetření mezi učiteli vyučujícími rodinnou výchovu a výchovu ke zdraví a evaluaci výchovy ke zdraví. Součástí předmětu je rozbor náslechů a výstupů studentů na ZŠ.
Osnova
  • Náslechy v předmětu výchova ke zdraví na ZŠ Výstupy v předmětu výchova ke zdraví Realizace dotazníku mezi učiteli VkZ Evaluace výchovy ke zdraví na ZŠ Rozbor praxe
Literatura
  • Efektivní učení ve škole. Edited by Dominik Dvořák. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005, 142 s. ISBN 8071785563. info
  • PASCH, Marvin, Trevor G. GARDNER, Georgea M. LANGER, Alane STARK a Christella MOODY. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Translated by Milan Koldinský. Vydání druhé. Praha: Portál, 2005, 416 stran. ISBN 8073670542. info
  • BELZ, Horst a Marco SIEGRIST. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení :východiska, metody, cvičení a hry. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 375 s. ISBN 80-7178-479-6. info
Metody hodnocení
Předmět je zakončen odevzdáním příprav na vyučovací hodiny v písemné a elektronické podobě , zpracováním poznámek z náslechů ve formě pedgogických deníků a diskusí nad problémy, které se během praxe vyskytly.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013.