PdF:SZ7MP_AJ1 Practical English 1 - Informace o předmětu
SZ7MP_AJ1 Practical English for Intermediate Students 1
Pedagogická fakultapodzim 2009
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (pomocník) - Garance
- Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SZ7MP_AJ1/V: Út 13:25–15:05 budova C - učebna 8, G. Hublová
- Předpoklady
- SZ7BP_2AB1 Aj pro pedagogy B || SZ7MP_2AB2 Angličtina pro pedagogy - D || SP4BP_2AB1 AJ pro spec pedagogy - B || SP4MP_2AB2 Aj pro spec ped - D || SV4BP_2AB1 Aj pro soc ped - B || SV4MP_2AB2 Angličtina - D
At least a good pre-intermediate (B1/B2) knowledge of English and a pass in SZ7BP_2AB1 or SP4BP_2AB1 or SV4BP_2AB1 and/or SZ7MP_2AB2 or SP4MP_2AB2 or SV4MP_2AB2. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Český jazyk a literatura (program PdF, N-SS)
- Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hlasová výchova (program PdF, N-SS)
- Hlasová výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na klavír (program PdF, N-SS)
- Hra na klavír se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hra na varhany (program PdF, N-SS)
- Hra na varhany se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Hudební výchova (program PdF, N-SS)
- Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Matematika (program PdF, N-SS)
- Matematika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství chemie pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Sociální pedagogika a volný čas (program PdF, B-PD)
- Speciální pedagogika (program PdF, B-SPD)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Učitelství biologie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství dějepisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství fyziky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství hry na klavír pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hry na varhany pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství hudební výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství chemie pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství informatiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství matematiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství občanské výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství přírodopisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství rodinné výchovy a výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství rodinné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství řízení sboru pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství sólového zpěvu pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství technické výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství tělesné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství vizuální tvorby pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství základů společenských věd pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství zeměpisu pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Vizuální tvorba (program PdF, N-SS)
- Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Výtvarná výchova (program PdF, N-SS)
- Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd (program PdF, N-SS)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-SPE)
- Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- The course is designed to enhance students' skills in general English with particular stress on speaking and listening by means of systematic in-class input (vocabulary and grammar extension) and sufficient practice (pair/group/class discussions, role-plays, listening tasks, grammar/vocabulary exercises etc.). Particular attention will be payed to areas, which are commonly neglected in secondary/language schools ("abstract" and "practical" vocabulary, collocations, common idioms, phrasal verbs, advanced grammar structures and correct pronunciation and intonation.) Students will use a great variety of materials, available either in "Studijní materiály" in the IS or in a photocopiable form.
- Osnova
- Topics: 1 Being you, giving personal information, meeting people...; 2 Office equipment; 3 Everyday problems; 4 Giving instructions; 5 Lifestyle, food, cooking, eating habbits; 6 Kitchen equipment; 7 Understanding spoken English; 8 Money and finance; 9 Consumerism, shopping; Selected areas of grammar.
- Literatura
- REDMAN, Stuart a Ruth GAIRNS. Test your English vocabulary in use : pre-intermediate & intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2000, 142 s. ISBN 0521779804. info
- PRODROMOU, Luke. Grammar and vocabulary for first certificate : with key. Essex: Longman, 1999, 319 s. ISBN 9780582400184. info
- 2) Flower, J.; Berman, M. Build Your Vocabulary 3 - Upper Intermediate. LTP. 1994. 96 p.
- 1) Walker, E.; Elsworth, S. Grammar Practice for Upper Intermediate Students. Longman. 2000. 188 p.
- Výukové metody
- Weekly seminars developing especially communication skills and vocabulary awareness by means of practical activities.
- Metody hodnocení
- Regular 90-minute weekly seminars. Credit requirements: 1) attendance (min. 85%; active participation in classes; 2) credit test (3 parts: vocabulary, listening, grammar; pass mark: 65%).
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Konverzační kurz.
- Statistika zápisu (podzim 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2009/SZ7MP_AJ1