PdF:ARTKC_KNZp Konzultace závěrečné práce - Informace o předmětu
ARTKC_KNZp Konzultace závěrečné práce
Pedagogická fakultapodzim 2011
- Rozsah
- 0/0/36. 6 kr. Ukončení: z.
- Garance
- doc. PhDr. Otto Čačka
Katedra psychologie – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: doc. PhDr. Otto Čačka - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Předmět je určen výhradně účastníkům CŽV! Není nabízen ostatním oborům a nebude udělována výjimka. - Mateřské obory/plány
- DPS Arteterapie (program PdF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Každý vyučující který vede závěrečnou práci provádí se studenty celý poslední semestr pravidelné konzultace podle osobní dohody
- Osnova
- Práce má sledovat následující osnovu: TEORETICKÁ ČÁST Obecná teoretická fakta k danému tématu Speciální teoretické údaje vztahující se k práci VLASTNÍ VÝZKUM Cíl výzkumu (formování hypotéz). Plán výzkumu (kde, s kým a kdy bude výzkum prováděn). Výzkumný nástroj (podrobný popis použité metodiky). Charakteristika výběru zkoumaných osob (data charakterizující zkoumanou skupinu - věk, pohlaví, rodinná anamnéza, diagnóza a další údaje bez uvedení jmen). Průběh výzkumu (podrobný popis průběhu realizace se všemi potřebnými daty pro případné ověření výsledků). Statistické zpracování (přehledně popsaná data v tabulkách či grafech). Interpretace výsledků (verbální zhodnocení dat a vyvození dílčích závěrů). Diskuse (další úvahy sloužící jako východisko pro další budoucí rozšíření výzkumu). Závěr (jednoznačné zhodnocení zjištěných výsledků ve vztahu k výchozí hypotéze). Souhrn (stručný popis průběhu a výsledků celého výzkumu k rychlé orientaci). Použitá studijní literatura. Přílohy.
- Literatura
- ČAČKA, Otto. Vývojové priority výchovy a duševní zdraví. In Učitelé a zdraví. Brno: Pavel Křepela, 2003, 10 s. ISBN 80-86669-02-5. info
- ČAČKA, Otto. Psychologie vrstev duševního dění osobnosti a jejich autodiagnostika. Vyd. 3., opr. Brno: Doplněk, 2002, 382 s. ISBN 8072391070. info
- ČAČKA, Otto. Psychologie duševního vývoje dětí a dospívajících s faktory optimalizace. první. Brno: DOPLNĚK, 2000, 377 s. ISBN 80-7239-060-0. info
- BABYRÁDOVÁ, Hana. Imaginace jako dynamizmus našeho bytí. In ČACKA, Otto. Psychologie imaginativní výchovy a vzdělávání s příklady aplikace. 1. vyd. Brno: Nakladatelství Doplněk, 1999, s. 318-338. ISBN 80-7239-034-1. info
- ČAČKA, Otto. Psychologie imaginativní výchovy a vzdělávání s příklady aplikace. 1. vyd. Brno: Doplněk, 1999, 366 s. ISBN 80-7239-034-1. info
- SPOUSTA, Vladimír, Bohumír BLÍŽKOVSKÝ, Stanislava KUČEROVÁ, Milan PŘADKA, Otto ČAČKA, Milan GALVAS, Evžen ŘEHULKA, Stanislav STŘELEC, Ivan ŠMAHEL, Pavel PÁCL a Jaroslav ŘEZÁČ. Teoretické základy výchovy ve volném čase. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1994, 183 s. ISBN 80-210-1007-X. info
- Výukové metody
- konzultace
- Metody hodnocení
- závěrečná zkouška
- Statistika zápisu (podzim 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2011/ARTKC_KNZp