MSBK_AD3A Didaktika 2 - AJ

Pedagogická fakulta
podzim 2012
Rozsah
0/0.7/0. 8 hodin. 2 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (cvičící)
Garance
Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Předpoklady
Level B2 according to the European Framework of Reference
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
The student will be able to read and structure story prepare a structured storytelling project developing key competences according to the framework of reference for pre-school education
Osnova
  • The student will be understand the phenomena of: - the very young and young language learner - class management and atmosphere - listening - oral work - pre-reading and pre-writing skills - topic-based work - planning the work - the tools of the trade
Literatura
  • HORKÁ, Hana a Zora SYSLOVÁ. Studie k předškolní pedagogice. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 121 s. ISBN 9788021054677. info
  • WRIGHT, Andrew. Storytelling with children. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, 2008, 190 s. ISBN 9780194425810. info
  • LEWIS, Gordon a Günther BEDSON. Games for children. First published. Oxford: Oxford University Press, 1999, 148 stran. ISBN 0194372243. info
  • PHILLIPS, Diane, Sarah BURWOOD a Helen DUNFORD. Projects with young learners. Oxford: Oxford University Press, 1999, 152 s. ISBN 0194372219. info
  • SCOTT, Wendy A. a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children. New York: Longman, 1990, 115 s. ISBN 058274606X. info
Výukové metody
seminar and workshop
Metody hodnocení
structured storytelling project videotaped with children or colleagues
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý druhý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2011, podzim 2013.