SPk1069n Spezialisierung: Bildung von Schülern mit Schwerst-und Mehrfachbehinderung 2

Pedagogická fakulta
podzim 2012
Rozsah
0/0/40. 40 hodin. 16 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Petra Röderová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Die Hauptziele des Kurses sind folgende: die Kenntnisse aus der Mehrfachbehindertenpädagogik zu verstehen und anzuwenden, Informationen aus der Sehbehinderten-, Geistigbehinderten- und Körperbehindertenpädagogik zu erwerben.
Osnova
  • viz osnova v Aj
Literatura
    doporučená literatura
  • MERTENS, K. Snoozelen. Anwendungsfelder in der Praxis. Dortmund : Verlag Modernes Lernen, 2005. ISBN 3-783808-0577-7.
Výukové metody
Seminar, theoretische Präsentationen, Video, Diskussion
Metody hodnocení
Schriftlicher Test
Vyučovací jazyk
Němčina
Informace učitele
Literatur: BACH, H. Geistigbehindertenpädagogik. Berlin : Marhold, 2000. ISBN 3-89-166-366-8. DAUT, V. Leben mit Duchenne Muskeldystrophie. Eine qualitative Studie mit jungen Männern. Bad Heilbrunn : Klinkhardt, 2005. ISBN 3-7815-1401-3. FRÖHLICH, A. Förderung, Bildung und Entwicklung schwerstbehinderten Menschen. Hagen : 1994. MERTENS, K. Snoezelen. Anwendungsfelder in der Praxis. Dortmund : Verlag Modernes Lernen, 2005. ISBN 3-783808-0577-7.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2011, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2017, podzim 2018.