PdF:AJ1RC_DI1A Didaktika 1A - Informace o předmětu
AJ1RC_DI1A Didaktika 1A
Pedagogická fakultapodzim 2013
- Rozsah
- 0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Helena Havlíčková (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ1RC_DI1A/OS01: Pá 20. 9. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 27. 9. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 11. 10. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 18. 10. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 25. 10. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 1. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 8. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 15. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 22. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 29. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 6. 12. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 13. 12. 16:40–18:20 učebna 12, H. Havlíčková
- Předpoklady
- basic school experience
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Studium k rozšíření učitelské kvalifikace - 1. stupeň ZŠ (program PdF, C-CV, směr Anglický jazyk)
- Cíle předmětu
- At the end of the course students will be able to recognize specific needs of young language learners, and will be able to apply adequate types of activities in English classrooms.
- Osnova
- 1 How do young children learn languages. Acquisition and learning.
- 2 Lesson planning and lesson management
- 3 Planning a syllabus, different approaches, designing topic-based, activity-based, story-based lessons
- 4 Stories and how to use them in the lessons
- Literatura
- CAMERON, Lynne. Teaching languages to young learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, xvi, 258. ISBN 0521774349. info
- PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
- DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- Výukové metody
- seminars with practical examples, active participation of student, observations, teaching.
- Metody hodnocení
- mid-term test with 70% correct answers, discussions, Portfolio
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=514
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2013/AJ1RC_DI1A