PdF:AJ1RC_DI2A Didaktika 2A - Informace o předmětu
AJ1RC_DI2A Didaktika 2A
Pedagogická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ1RC_DI2A/OS01: Pá 19. 9. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 26. 9. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 10. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 17. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 24. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 31. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 7. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 14. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 21. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 28. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 5. 12. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 12. 12. 13:00–14:40 učebna 57, I. Hrozková
- Předpoklady
- AJ1RC_DI1A Didaktika 1A && AJ1RC_DI1B Didaktika 1B
Didaktika 1 passed. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Studium k rozšíření učitelské kvalifikace - 1. stupeň ZŠ (program PdF, C-CV, směr Anglický jazyk)
- Cíle předmětu
- Modern primary school English teacher and his/her methods in teaching English to young learners. At the end of the course the students should be able to prepare a creative, logical and balanced lesson plan. Students should interpret the acquired knowledge as well as make deductions based on it. Throughout the semester students are encouraged to link theory in the classroom to practice at schools via practical tasks.
- Osnova
- 1 Teaching writing 2 Teaching speaking 3 Reaching vocabulary 4 Teaching grammar 5 Teaching pronunciation 6 Storytelling 7 Songs and their role in TEYL 9 Drama activities 11 Teaching culture 12 Teaching practice
- Literatura
- povinná literatura
- Cameron, L. (c2001). Teaching languages to young learners. (xvi, 258 s.) Cambridge: Cambridge University Press.
- PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. Oxford: Oxford University Press, 2006, xii, 180. ISBN 0194422070. info
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001, 148 s. ISBN 0194375633. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- neurčeno
- HALLIWELL, Susan. Teaching English in the primary classroom. London: Longman, 1992, 169 s. ISBN 0582071097. info
- DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
- DUNN, Opal. Beginning English with young children. Edited by Monica Vincent - Roger H. Flavell. London: Macmillan Publishing, 1983, vi, 89 s. ISBN 0-333-33307-1. info
- Výukové metody
- class discussions, group projects, presentations, assigned readings, homework
- Metody hodnocení
- 1 Active participation in lessons is expected. 2 Microteaching 3 Portfolio and oral examination 4 Teaching practice
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2014/AJ1RC_DI2A