PdF:AJPV_VDET Výuka dětí - Informace o předmětu
AJPV_VDET Výuka dětí
Pedagogická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 0/1/0. 1 hodina. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJPV_VDET/01: každé sudé úterý 14:50–16:30 učebna 57, I. Hrozková
- Předpoklady
- AJ2BP_SSYB Seminář k syntaxi B || A2BP_SYNB Syntax B ||NOW( AJ2MP_B20A Britská literatura )||NOW( A2MP_DI1A Didaktika 1A )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program PdF, M-SS)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Student will get acquainted with specific needs of young language learners. Different readings for students will be recommended. Students will read articles related to the topics. At the end of the course students should be able: to understand young learner's needs and specifics; to design adequate types of activities for young learners; to make reasoned decisions about the methods and approaches in ELT classes for young learners
- Osnova
- Syllabus: 1. Introduction and overview, Young language learner 2. Listening activities 3. Vocabulary presentation and practice, teaching pronunciation 4. Speaking - controlled and communicative activities 5. Grammar in young learners 6. Using literature. Storytelling. Drama with children
- Literatura
- doporučená literatura
- PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. 1st ed. Oxford: Oxford University Press, 2006, xii, 180 s. ISBN 0-19-442207-0. info
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001, 148 s. ISBN 0194375633. info
- REILLY, Vanessa a Sheila M. WARD. Very young learners. Oxford: Oxford University Press, 1997, 195 s. ISBN 019437209X. info
- PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- Výukové metody
- workshop,class discussion, group projects
- Metody hodnocení
- Credit requirements: attendance ( or a credit test, you can miss one class) active participation mini portfolio
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=485
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
didaktický seminář.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2014/AJPV_VDET