PdF:ONLINE_A Angličtina online - Informace o předmětu
ONLINE_A Angličtina Online
Pedagogická fakultapodzim 2016
- Rozsah
- online. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (cvičící)
doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Lukáš Bajer (cvičící)
Mgr. Pavla Buchtová (cvičící)
Mgr. Viktória Collier (cvičící), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D. (cvičící)
Jaime Geovany Escobar Abarca (cvičící)
Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marie Chválová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Zdeněk Janík, M.A., Ph.D. (cvičící)
Mgr. Ondřej Krahulec (cvičící), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Ing. Katarína Lexová, M.A. (cvičící)
Mgr. Eva Minaříková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Martin Němec, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
PhDr. Irena Přibylová, Ph.D. (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící)
Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Roman Stix (cvičící), Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D. (zástupce)
Mgr. Jaroslav Suchý (cvičící)
Mgr. Jiří Šalamoun, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Tamara Váňová (cvičící)
Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Naděžda Vojtková (cvičící)
Mgr. Kateřina Váňová (pomocník) - Garance
- Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ONLINE_A/Ag1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Hrozková
ONLINE_A/Ag2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. I. Hrozková
ONLINE_A/Ag3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Homolka
ONLINE_A/Ag4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Krahulec
ONLINE_A/Ag5: Rozvrh nebyl do ISu vložen. E. Minaříková
ONLINE_A/Ag6: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels
ONLINE_A/Ag7: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels
ONLINE_A/Ag8: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels B1 and B2 in the Placement Test.
ONLINE_A/BCg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/BCg10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Janík
ONLINE_A/BCg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel
ONLINE_A/BCg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. K. Lexová
ONLINE_A/BCg5: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels B2, C1 and C1+ in the Placement Test.
ONLINE_A/BCg6: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/BCg7: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/BCg8: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Adam
ONLINE_A/BCg9: Rozvrh nebyl do ISu vložen., Discussion Group for Points. Recommended for students at levels B2, C1 and C1+ in the Placement Test.
ONLINE_A/Bg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Homolka
ONLINE_A/Bg10: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Chválová
ONLINE_A/Bg11: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Krahulec
ONLINE_A/Bg12: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Krahulec
ONLINE_A/Bg13: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Janík
ONLINE_A/Bg14: Rozvrh nebyl do ISu vložen. Z. Janík
ONLINE_A/Bg15: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/Bg16: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Němec
ONLINE_A/Bg17: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Suchý
ONLINE_A/Bg18: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Adam
ONLINE_A/Bg19: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Suchý
ONLINE_A/Bg2: Rozvrh nebyl do ISu vložen. S. Homolka
ONLINE_A/Bg20: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Adam
ONLINE_A/Bg21: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Suchý
ONLINE_A/Bg22: Rozvrh nebyl do ISu vložen. G. Oaklandová
ONLINE_A/Bg3: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Sedláčková
ONLINE_A/Bg4: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Sedláčková
ONLINE_A/Bg5: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/Bg6: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Dobrovolná
ONLINE_A/Bg7: Rozvrh nebyl do ISu vložen. N. Vojtková
ONLINE_A/Bg8: Rozvrh nebyl do ISu vložen. N. Vojtková
ONLINE_A/Bg9: Rozvrh nebyl do ISu vložen. M. Chválová
ONLINE_A/Cg1: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Vogel - Předpoklady
- Předpoklady jsou jenom zájem o předmět a rychlé připojení k internetu. Kurz je vhodný jak pro začátečníky, tak velmi pokročilé studenty/ky (ne však pro rodilé mluvčí).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Kurz pokrývá učivo od základní gramatiky přes cvičení na rozšiřování slovní zásoby, poslechová cvičení, čtení autentických textů až po práci v diskusních fórech.
- Osnova
- Studenti pracují samostatně v různých výukových aktivitách během semestru. V diskusních fórech předmětu pak mají prostor k diskusi s ostatními studenty. Odkaz k celé osnově viz níže.
- Literatura
- doporučená literatura
- Dictionary of English language and culture (Variant.) : Longman dictionary of English language and culture [1992, Longman] : Longman dictionary of English language and culture [1998, Longman]. info
- JONES, Daniel [1881-1967]. English pronouncing dictionary (Variant.) : Everyman's English pronouncing dictionary : containing over 58,000 words in international phonetic transcription [Jones, 1956] : Everyman's English pronouncing dictionary : containing over 58,000 words in inte. info
- YULE, George. Oxford practice grammar : supplementary exercises with answers. First published. Oxford: Oxford University Press, 2009, v, 132. ISBN 9780194579872. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. Academic vocabulary in use. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2008, 176 stran. ISBN 9780521689397. info
- CRAVEN, Miles. Listening extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 136 s. ISBN 0521754623. info
- DRISCOLL, Liz. Reading extra : a resource book of multi-level skills activities. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 117 s. ISBN 0521534054. info
- PALMER, Graham. Writing extra : a resource book of multi-level skills activities. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, 128 s. ISBN 0521532876. info
- MCCARTHY, Michael, Felicity O'DELL a Ellen SHAW. Basic vocabulary in use : [self-study reference and practice for students of North American English] : with answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, 169 s. : i. ISBN 0-521-78865-X. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, vi, 309. ISBN 0521677432. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use. Cambridge: Cambridge University Press, 1999, 168 s. ISBN 0521599571. info
- Oxford practice grammar : with answers. Edited by John Eastwood. Oxford: Oxford University Press, 1992. ISBN 0194313522. info
- SEAL, Bernard. Vocabulary builder. Harlow: Longman, 1989, 96 s. ISBN 0582965012. info
- Výukové metody
- e-learning, odpovědníky, práce v diskusních fórech, poslechová cvičení, videa
- Metody hodnocení
- Veškerá výuka probíhá online. K absolvování předmětu je zapotřebí do tří týdnů od začátku semestru vyplnit Rozřazovací test, vyplnit cvičení "Umím se orientovat v předmětu", přihlásit se do seminární skupiny a během semestru pak získat 1000 bodů v různých aktivitách (stanoveny jsou v průběhu semestru tři závazné termíny). Alespoň 100 bodů musí být získáno z diskusních fór (ve stejných třech termínech). Na konci semestru je pak třeba vyplnit Závěrečný test a Závěrečný dotazník.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://is.muni.cz/auth/el/1441/podzim2016/ONLINE_A/index.qwarp
Nevstupujte do kurzu jinak než přes titulní stranu, protože jinak se sice dostanete k odpovědníkům, ale nedostanete se k osnově, kde je řada dalších materiálů a hlavně pokynů. Do not enter the course otherwise than through the main syllabus. You would miss important information on the course requirements and many of the materials. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každý semestr.
kurz probíhá online.
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2016/ONLINE_A