PdF:NJ_M303 Videoweb - Informace o předmětu
NJ_M303 Videoweb
Pedagogická fakultapodzim 2017
- Rozsah
- 0/1/0. 6 hodin v kombinované formě. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Rytířová
Dodavatelské pracoviště: Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- NJ_M303/01: Pá 20. 10. 15:45–18:20 učebna 65, Pá 8. 12. 15:45–18:20 učebna 65, M. Janík
- Předpoklady
- Předmět je pro studenty bakalářského a magisterského studia, kteří absolvovali minimálně jeden semestr didaktiky německého jazyka.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 13 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Studenten und Studentinnen verbessern ihre Kompetenz zum Analysieren und Evaluieren von Situationen im Deutschunterricht und sie können alternatives Lehrerhandleln in der jeweiligen Situation entwerfren. Dies sollte den Studierenden in der eigenen (künftigen) Praxis helfen.
- Výstupy z učení
- Studenten und Studentinnen können Situationen im Deutschunterricht analysieren und evaluieren von und sie können alternatives Lehrerhandleln in der jeweiligen Situation entwerfren.
- Osnova
- 1. Im ersten Seminar wird die Arbeit im VideoWeb vorgestellt und anhand von Videos wird diskutiert. 2. Regelmäßige Arbeit im VideoWeb. 3. Im abschließenden Seminar wird es über Videos und über Möglichkeiten der Übetragung der erworbenen Kompetenzen in die Praxis.
- Literatura
- bude specifikováno
- Výukové metody
- Regelmäßige Arbeit in on-line Modulen, Arbeit in den Seminaren.
- Metody hodnocení
- Anwesenheit an zwei Seminaren (obligatorisch). Erfüllung von allen on-line Modulen (obligatorisch).
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá v pátek.
- Statistika zápisu (podzim 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2017/NJ_M303