PdF:AJ9403 Didaktika anglického jazyka 2A - Informace o předmětu
AJ9403 Didaktika anglického jazyka 2A
Pedagogická fakultapodzim 2018
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Eva Minaříková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ9403/Kombi01: Pá 21. 9. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 12. 10. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 26. 10. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 9. 11. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 23. 11. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 7. 12. 10:00–11:50 učebna 57, S. Hanušová
AJ9403/Kombi02: Pá 5. 10. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 19. 10. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 2. 11. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 16. 11. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 30. 11. 10:00–11:50 učebna 57, Pá 14. 12. 10:00–11:50 učebna 57, S. Hanušová
AJ9403/Prez01: Čt 11:00–12:50 učebna 53, E. Minaříková - Předpoklady
- A2MK_DI1A, A2MK_DI1B passed
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The course is focused on course design, language learner, theories of language acquisition, evaluation of students and teaching materials.The students will understand different aspects of long-term planning in ELT, will be able to plan a learner-centred course. They will be able to take part in the design of the school educational programmes.
- Výstupy z učení
- At the end of the course the participants will be able to understand the problems of course design, the analysis of the needs of language learner, evaluation of students and teaching materials.The students will understand different aspects of long-term planning in ELT, will be able to plan a learner-centred course. They will be able to take part in the design of the school educational programmes.
- Osnova
- 1. Course design components 2. Needs analysis 3. Aims and objectives 4. Educational documents (RVP, CEFR) 5. Coursebooks and other materials in ELT 6. Content specification 7. Role of mother tongue and translation in ETL 8. Class management 9. Planning assessment and evaluation 10. Lesson planning 11. Course evaluation
- Literatura
- GRAVES, Kathleen. Designing language courses: a guide for teachers. Boston: Heinle & Heinle, 2000, xi, 308. ISBN 9780838479094. info
- CUNNINGSWORTH, Alan. Choosing your coursebook. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995, vi, 153 s. ISBN 0-435-24058-7. info
- European language portfolio : for learners aged 11 to 15 in the Czech Republic (Souběž.) : Evropské jazykové portfolio : [pro žáky a žákyně ve věku 11-15 let v České republice]. info
- Společný evropský referenční rámec pro jazyky : jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. Edited by Jaroslava Ivanová. 1. české vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, 267 s. ISBN 8024404044. info
- Výukové metody
- individuální projekt, seminář, zadaná četba
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář Course requirements: 80% attendance, active participation both in the seminars and in moodlinka, all assignements and readings as set, course design - project
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1233
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2018/AJ9403