PdF:AJ0103 Jazyková cvičení A - Informace o předmětu
AJ0103 Jazyková cvičení A
Pedagogická fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Lauren Elizabeth McEvoy (cvičící)
- Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ0103/01: Po 18:00–19:50 učebna 10, L. McEvoy
- Předpoklady
- Students are expected to have a B2 level of English.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20 - Mateřské obory/plány
- předmět má 27 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- • naučit studenta/ku porozumět anglickým idiomům, přirovnáním, příslovím apod. a být schopen je vysvětlit.Studenti budou schopni připravit aktivitu na procvičení slovní zásoby, kterou budou prezentovat před svými kolegy jako součást přípravy na budoucí učitelské povolání. • podpořit dovednost monitorování správnosti v mluveném projevu s ohledem na minimalizování počtu chyb. • naučit studenta/ku kriticky zhodnotit názory prezentované ostatními studenty. • rozvinout u studentů schopnost kritického myšlení a uvědomění si odlišností či podobností mezi různými kulturami. Studenti budou schopni debatovat o sociálních, politických i kulturních otázkách vztahujících se k danému tématu a obhájit svůj postoj v diskuzi.
- Výstupy z učení
- Student/ka: • bude schopen/schopna nejen receptivně porozumět novým procvičovaným idiomům, frázovým slovesům a slovní zásobě, ale také je aktivně a plynule použít ve vlastní řečové produkci. • bude se aktivně podílet na práci v kurzu v prostředí Moodle a pravidelně přispívat do diskusních fór. • bude schopen/schopna v závěru kurzu přesvědčivě demonstrovat nově nabytou slovní zásobu při prezentaci.
- Osnova
- Osnovu tvoří šest vybraných témat, zvolených studenty, spolu s procvičováním různých gramatických jevů a osvojování si slovní zásoby relevantní k tématům.
- Literatura
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English vocabulary in use : [upper-intermediate & advanced]. Cambridge: Cambridge University Press, 1994, vi, 296. ISBN 0521423961. info
- MCCARTHY, Michael a Felicity O'DELL. English idioms in use. 5th print. Cambridge: Cambridge University Press, 2005, 190 s. ISBN 0521789575. info
- WRIGHT, Jon. Idioms organiser :organised by metaphor, topic and key word. Edited by Jimmie Hill - Morgan Lewis, Illustrated by Bil Stott. Hove: LTP - Language teaching publications, 1999, 296 s. ISBN 1-899396-06-3. info
- WATCYN-JONES, Peter. Test your vocabulary. Illustrated by Sven Nordqvist. London: Penguin English, 1982, 83 s. ISBN 0-14-080853-1. info
- Oxford advanced learner's dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2000, 1 CD-ROM. ISBN 0194367959. info
- Výukové metody
- class discussion, pair work, group work, work in learning centres, homework, self-tests (an e-learning course), students' presentations
- Metody hodnocení
- There will be discussion, pair-work and group-work. Course Requirements: Attendence is mandatory, students may miss 1 class but not more. Other requirements: 1. 80% active participation in lessons; preparation for lessons and homework where required. 2. Placement test (online) . 3. Presentation (in groups). 4. One online forum. At the end of the course there will be a vocabulary test. The passmark for the course is 70%.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude realizován, pokud se přihlásí alespoň 15 studentů.
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2019/AJ0103