PdF:AJ2105 Praktický jazyk 3A - úroveň C1 - Informace o předmětu
AJ2105 Praktický jazyk 3A - úroveň C1
Pedagogická fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D. (cvičící)
Ailsa Marion Randall, M.A. (cvičící)
PhDr. Tamara Váňová (pomocník) - Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ2105/01: Čt 8:00–9:50 učebna 12, A. Randall
AJ2105/02: Po 8:00–9:50 učebna 12, A. Randall
AJ2105/03: St 13:00–14:50 učebna 53, A. Randall
AJ2105/04: St 8:00–9:50 učebna 12, A. Randall
AJ2105/05: Čt 13:00–14:50 učebna 53, A. Randall - Předpoklady
- ( AJ2102 Praktický jazyk 1B && AJ2204 Gramatika B && AJ2202 Fonetika a fonologie B && AJ2104 Praktický jazyk 2B )
C1 level of English is essential. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- V rámci semináře je studentům poskytnut prostor pro rozvoj ve všech čtyř řečových dovedností: čtení, psaní, poslech a mluvení. V průběhu semináře budou mít dostatek příležitostí interpretovat komplexní texty a na základě získaných znalostí činit závěry, vést diskuzi a v písemné formě smysluplně vyjádřit své myšlenky a názory. Od studentů se dále očekává odevzdání seminární práce (eseje) týkající se absolvovaných náslechů na základních školách. První část každé vyučovací hodiny bude věnována tématu týkajícímu se základů metodologie. Studenti budou připravovat materiály do portfolia, které doplní o vlastní sebehodnocení a hodnocení spolužáků. Předmět je zakončen zkouškou na úrovni C1 podle SERR.
- Výstupy z učení
- Student/ka: • osvojí si témata související s výukou a bude schopen/schopna o nich podloženě diskutovat. • stráví dva týdny v semestru na základní škole na náslechové praxi a bude schopen/schopna zpracovat svou zkušenost do reflektivní eseje. • bude rozvíjet sebereflexi v systematicky vedeném portfoliu i při vzájemném hodnocení spolužáků.
- Osnova
- The topics covered will be: teaching vocabulary, teaching pronunciation, writing development, teaching grammar, using portfolios, error correction, using music, reading with a purpose.
- Literatura
- povinná literatura
- OXENDEN, Clive a Christina LATHAM-KOENIG. New English file. Oxford: Oxford University, 2010, 168 s. ISBN 9780194594585. info
- neurčeno
- MURPHY, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate students of English : with answers. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2004, x, 379. ISBN 0521537622. info
- JONES, Leo. New progress to proficiency. 3rd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2002, 208 s. ISBN 0521635535. info
- WATCYN-JONES, Peter. Test your vocabulary. Illustrated by Terry Burton. London: Penguin English, 1991, 105 s. ISBN 0-14-080860-4. info
- Výukové metody
- The teaching method will be class discussions, group presentations, weekly reading, writing, and listening exercises.
- Metody hodnocení
- Portfolio - peer and teacher assessment 10 https://www.screencast.com/t/NZdzsb2Emu Teaching Practice reflection 20 Writing Activity 5 Moodlinka Contributions 5 2 tests 10 All assignments are compulsory. The remaining 50 points can be gained in the oral exam. The examination will be taken in pairs, and students will be asked about what they have read during the semester and will be expected to comment on and express their own opinions about the texts. You will also be asked to comment on your portfolio this semester. The examination is an oral one in which students will be asked to compare and contrast pictures related to topics discussed in class, and then asked to discuss one or more of the topics from the reader of their own choice. The passmark is 70%
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1919
It is recommended that students purchase and use an Advanced English-English dictionary if they have not already done so. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2019/AJ2105