PdF:FJ2022 Odborný jazyk 3 - Informace o předmětu
FJ2022 Odborný jazyk 3
Pedagogická fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Mgr. Hana Delalande (cvičící)
Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ2022/01: Čt 10:00–11:50 učebna 67, H. Delalande
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk pro hospodářskou a administrativní činnost (program PdF, B-FI)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou a administrativní činnost (program PdF, B-HPS)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost (program PdF, B-FI)
- Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost (program PdF, B-FJHC) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na zdokonalování produktivních a receptivních komunikativních kompetencí. Výukový materiál používaný během seminářů poskytuje hlubší orientaci v aktuální oborové tematice a soustřeďuje se na aplikaci nových frazeologických obratů a specifických pojmů v profesní komunikaci.
- Výstupy z učení
- Na konci tohoto kurzu student dokáže:
- porozumět kontextu profesní oblasti,
- aplikovat probíranou gramatiku v praxi,
- interpretovat údaje vyskytující se v textech,
- proslovit argumentační projev na aktuální témata. - Osnova
- 1. Marketing a marketingové strategie. 2. Analýza trhu. 3. Průzkum konkurence. 4. Definice výroby. 5. Způsoby distribuce. 6. Reklama a podpora prodeje. 7. Obchodní akce. 8. Prodejní síla.
- Literatura
- Guédon, P. (2002). Vivez les affaires. Paris: Hachette.
- Danilo, M., & Tauzin, B. (1990). Le français de l’entreprise. Paris: CLE International.
- Guédon, P. (2002). Vivez les affaires. Paris: Hachette.
- PENFORNIS, J.-L. Affaires.com. Paris : CLE International, 2003. ISBN 978-2-09-033176-9.
- Danilo, M., & Penfornis, J.-L. ((1993). Le français de la communication professionnelle. Paris: CLE International.
- Cloose, E. (2006). Le français du monde du travail. Grenoble: PUG.
- Penfornis, J.-L. (2003). Affaires.com. Paris: CLE International.
- Bloomfield, A., & Tauzin, B. (2001). Affaires à suivre. Paris: Hachette.
- Výukové metody
- Seminář.
- Metody hodnocení
- Závěrečný test (70%).
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Informace učitele
- Doporučná literatura:
Bloomfield, A., & Tauzin, B. (2001). Affaires à suivre. Paris: Hachette.
Cloose, E. (2006). Le français du monde du travail. Grenoble: PUG.
Danilo, M., & Penfornis, J.-L. (1993). Le français de la communication professionnelle. Paris: CLE International.
Danilo, M., & Tauzin, B. (1990). Le français de l’entreprise. Paris: CLE International.
Penfornis, J.-L. (2010). Communication progressive du français des affaires avec 250 activités. Paris. CLE International.
Penfornis, J.-L. (2004). Le Vocabulaire Progressif du Français des Affaires. Paris: CLE International.
Podmínky pro úspěšné absolvování předmětu:
1) Aktivní účast na seminářích a plnění průběžných úkolů
2) Úspěšné absolvování závěrečného testu s hodnocením 70 % a více - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2019/FJ2022