PdF:AJ9403 Didaktika anglického jazyka 2A - Informace o předmětu
AJ9403 Didaktika anglického jazyka 2A
Pedagogická fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. kombinované studium: výuka v blocích. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ9403/Kombi01: Pá 16. 10. 14:00–15:50 učebna 58, Pá 30. 10. 14:00–15:50 učebna 58, Pá 13. 11. 14:00–15:50 učebna 58, Pá 27. 11. 14:00–15:50 učebna 58, Pá 11. 12. 14:00–15:50 učebna 58, Pá 8. 1. 14:00–15:50 učebna 58, S. Hanušová
AJ9403/Prez01: Po 15:00–16:50 učebna 54, S. Hanušová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Lower Secondary School English Language Teacher Training (program PdF, N-AJ2A) (2)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-AJ2) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- The aims of the course is to teach the students how to implement longterm planning in foreign language teaching. Their skills are developed in the process of designing a one-year course of English for a particular group of students.
- Výstupy z učení
- At the end of the course the participants will be able to understand the problems of course design, the analysis of the needs of language learner, evaluation of students and teaching materials.
The students will understand different aspects of long-term planning in ELT, will be able to plan a learner-centred course.
They will be able to take part in the design of the school educational programmes. - Osnova
- 1. Course design components 2. Needs analysis 3. Aims and objectives 4. Educational documents (RVP, CEFR) 5. Coursebooks and other materials in ELT 6. Content specification 7. Class management 8. Planning assessment and evaluation 9. Course evaluation
- Literatura
- GRAVES, Kathleen. Designing language courses: a guide for teachers. Boston: Heinle & Heinle, 2000, xi, 308. ISBN 9780838479094. info
- CUNNINGSWORTH, Alan. Choosing your coursebook. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995, vi, 153 s. ISBN 0-435-24058-7. info
- European language portfolio : for learners aged 11 to 15 in the Czech Republic (Souběž.) : Evropské jazykové portfolio : [pro žáky a žákyně ve věku 11-15 let v České republice]. info
- Společný evropský referenční rámec pro jazyky : jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. Edited by Jaroslava Ivanová. 1. české vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, 267 s. ISBN 8024404044. info
- Výukové metody
- individuální projekt, seminář, zadaná četba
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář Course requirements: 80% attendance, active participation both in the seminars and in moodlinka, all assignements and readings as set, course design - project
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- https://moodlinka.ics.muni.cz/course/view.php?id=1233
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2020/AJ9403