FF:ISKM94 Blok talentů - Informace o předmětu
ISKM94 Blok talentů: digitální dovednosti a vize
Filozofická fakultapodzim 2024
- Rozsah
- 0/0/0. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučováno synchronně online - Vyučující
- PhDr. Petr Škyřík, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Katedra informačních studií a knihovnictví – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Alice Lukavská
Dodavatelské pracoviště: Katedra informačních studií a knihovnictví – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Út 1. 10. až Pá 20. 12. Út 12:00–13:40 Virtuální místnost, kromě Po 18. 11. až Ne 24. 11.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 13/20, pouze zareg.: 0/20 - Mateřské obory/plány
- předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Ideová dimenze předmětu
- akcentem na sebevzdělávání a sebeřízení vzdělávání,
- zapojením technologií (on-line vzdělávání, mikrolearning),
- uplatňováním komunitního principu (učící se komunita, komunita praxe),
- vytvářením inter-profesního prostředí (tzn. kurzu se účastní i lidé z oborové praxe),
- vazbou na praxi konkrétních frekventantů.
- Výstupy z učení
- Kurz rozvíjí:
- nová témata zasazená do kontextu,
- vzdělávání, sdílení a spolupráci v online prostředí, ve kterém kurzy probíhají (synchronní i asynchronní složka) – praktické osvojení digitálních kompetencí,
- přenos teoretických poznatků do oborové praxe, vstup nových tváří z řad studujících a absolventů
- vědomí smyslu a vědomé rozhodnutí čemu se v budoucnosti věnovat,
- osobní i společnou identitu,
- flexibilitu jedince, inovační klima v organizacích,
- vědomí trans/multi-tematičnosti oborových témat,
- vícevrstevnatost prostředí (tzn. učení a spolubytí probíhá simultánně na několika hladinách),
- obrácení od časové a prostorové orientace (stačí tu být) k orientaci na samotnou činnost,
- výsledek, zkušenost (chci tu být/žít), sebereflektivní, odpovědný, sebevědomý, tvůrčí a iniciativní přístup k sobě i druhým (personal development planning ... community development),
- evaluaci procesu vzdělávání po každém modulu, poskytování oboustranné zpětné vazby.
- Literatura
- Metody hodnocení
- - Účast na úterních online seminářích 7 z 10 (+ krátká reflexe ze semináře)) - Četba knihy Designérem vlastního života - Prototyp vlastní drobné vzdělávací intervence P2P
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2024/ISKM94