MVK_15 Marketingová komunikace II.

Filozofická fakulta
jaro 2011
Rozsah
0/2. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
Garance
Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Taranzová
Rozvrh
Čt 10:50–12:25 N51
Předpoklady
MVK_14 Marketingová komunikace I.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky managementu v oblasti kultury.
Osnova
  • – marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituci
  • – proces komunikace, termíny
  • – logo a corporate identity, branding
  • – identita instituce, budování image
  • – media relations, PR a mediální partnerství
  • – návštěvníci – průzkumy, cílové skupiny a jejich potřeby
Literatura
  • Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
  • GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
Výukové metody
přednášky, diskuse, domácí úkoly
Metody hodnocení
aktivní účast na přednáškách, zápočtový test
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022.