FF:PAN121 Seminář k diplomové práci II - Informace o předmětu
PAN121 Seminář k magisterské diplomové práci II
Filozofická fakultajaro 2011
- Rozsah
- 0/2. 15 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr. (přednášející)
Mgr. Lucie Škarková, Ph.D. (pomocník) - Garance
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Klusáková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Andragogika (program FF, N-PD)
- Cíle předmětu
- Kurz vede studenty k vypracování a analýze projektů diplomových prací. V rámci procesu vzniku práce se jednotlivé projekty dále diskutují ve vzájemné spolupráci studentů a vedoucích diplomových prací.
- Osnova
- Cílem diplomového semináře je pomoci studentům dokončit diplomovou práci a připravit se na její úspěšnou obhajobu. Předmět je organizován individuálně, postup při zpracovávání diplomové práce a účast na konzultacích jsou klasifikovány v daném semestru stupněm započteno či nezapočteno.
- Literatura
- HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 9788073674854. info
- PRŮCHA, Jan, Eliška WALTEROVÁ a Jiří MAREŠ. Pedagogický slovník. 5. aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 322 s. ISBN 978-80-7367-416-8. info
- HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005, 407 s. ISBN 8073670402. info
- PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. 3., přeprac. a aktualiz. vy. Praha: Portál, 2005, 481 s. ISBN 807367047X. info
- HENDL, Jan. Přehled statistických metod zpracování dat :analýza a metaanalýza dat. Vyd. 1. Praha: Portál, 2004, 583 s. ISBN 8071788201. info
- HENDL, Jan. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1999, 278 s. ISBN 8024600307. info
- Výukové metody
- discussion of the main theses
- Metody hodnocení
- Vedoucí práce uděluje kredity na základě stupně rozpracovanosti diplomové práce a na základě průběhu konzultací se studentem.
- Informace učitele
- Chráska, Miroslav. Základy výzkumu v pedagogice. 2. vyd. Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 1998. 257 s. Obsahuje bibliografii. ISBN 80-7067-798-8. Gavora, Peter. Úvod do pedagogického výzkumu [Gavora, 2000] : Úvod do pedagogického výskumu (Orig.). Translated by Vladimír Jůva. Brno : Paido - edice pedagogické literatury, 2000. 207 s. : i. ISBN 80-85931-79-6. Strauss, Anselm - Corbinová, Juliet. Základy kvalitativního výzkumu : postupy a techniky metody zakotvené teorie. Vyd. 1. Boskovice : Albert, 1999. 196 s. Bibliografie: s. 196-[198]. - Rejstřík. - Poznámky. ISBN 80-85834-60-. Čmejrková, Světla - Daneš, František - Světlá, Jindra. Jak napsat odborný text. Vyd. 1. Voznice : LEDA, 1999. 255 s. Bibliografie: s. 251-255. ISBN 80-85927-69-1. Morgan, David L. Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Vyd. 1. Boskovice : Albert, 2001. 99 s. Edice Scan. Metodologie; 2. Edice Scan; sv. 41. Obsahuje bibliografii. ISBN 80-85834-77-4. Kerlinger, Fred N. Základy výzkumu chování : pedagogický a psychologický výzkum : Foundations of behavioral research (Orig.). Vyd. 1. Praha : Academia, 1972. 705 s. : i. Travers, Robert M. W. Úvod do pedagogického výzkumu. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1969. Pedagogická teorie a praxe.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (jaro 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2011/PAN121