LJBcB16 Letní škola klasických studií
Filozofická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Irena Radová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Irena Radová, Ph.D.
Ústav klasických studií – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jitka Erlebachová
Dodavatelské pracoviště: Ústav klasických studií – Filozofická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10 - Mateřské obory/plány
- předmět má 11 mateřských oborů, zobrazit
- Osnova
- XXI. Letní škola klasických studií
29.6.2013 - 3.7.2013 Paměť dokumentů: Události všední i nevšední jazykem administrativy.
XXI. Letní škola klasických studií bude věnována všedním i nevšedním událostem, o nichž nám vypovídají prameny dokumentární povahy, a to jak v životě světském, tak v životě církevním. Dokumenty jsou pro nás spolu s narativními prameny těmi nejdůležitějšími zdroji poznávání minulosti. V průběhu Letní školy nahlédneme pod pokličku rukopisných listinných materiálů i editovaných pramenů a epigrafických dokumentů, a to nejen po obsahové, nýbrž i po formální stránce. Projdeme se archivními a dalšími poklady od antiky po dnešek.
LŠKS se koná se na Univerzitě Hradec Králové (Katedra pomocných věd historických a archivnictví). - Předběžný program je uveden ve studijních materiálech, další informace budou zveřejňovány na webových stránkách Kabinetu pro klasická studia Filosofického ústavu AV ČR (http://www.ics.cas.cz/).
- XXI. Letní škola klasických studií
- Metody hodnocení
- Odborná esej na jedno z prřednášených témat. Docházka minimálně 20 hodin.
- Informace učitele
- Po absolvování letní školy obdrží úspěšní absolventi stipendium na pokrytí některých výdajů s letní školou spojených.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: bloková výuka na na začátku července.
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2013/LJBcB16