FF:CJVFPS Expression écrite en français - Informace o předmětu
CJVFPS Psaní ve francouzštině (Expression écrite)
Filozofická fakultajaro 2014
- Rozsah
- 0/2. 2 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Dana Plíšková (pomocník) - Garance
- Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Filozofické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Filozofické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh
- St 15:15–16:45 U36
- Předpoklady
- Le cours est destiné aux étudiants maîtrisant le français au niveau B2 du Cadre européen commun de référence pour les langues (niveau avancé).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15
Jiné omezení: Nezbytná vstupní úroveň B2. - Cíle předmětu
- Acquérir et développer des compétences de rédaction
Savoir organiser et structurer un texte selon une méthodologie donnée
S’entraîner à différentes formes d’écrits : résumé, synthèse de documents, dissertation, commentaire (rédaction) - Osnova
- Comprendre les différents types d’écrit
- Savoir analyser, expliquer et commenter un texte
- Enrichissement du vocabulaire et travail sur les structures grammaticales et syntaxiques
- Résumer et synthétiser en utilisant un vocabulaire juste et une syntaxe appropriée
- Savoir structurer un écrit en utilisant les connecteurs adéquats
- S’entraîner aux différentes formes d’écrits
- Literatura
- Výukové metody
- Seminární forma výuky.
- Metody hodnocení
- Le travail régulier au cours du semestre, à la fin une dissertation.
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2014/CJVFPS