FF:MVKK_13 Marketingová komunikace II. - Informace o předmětu
MVKK_13 Marketingová komunikace II.
Filozofická fakultajaro 2014
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D. (přednášející), Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Taranzová
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Předpoklady
- MVKK_12 Marketingová komunikace I.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Management v kultuře (program FF, N-OT) (2)
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem druhé části kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury, které spadají primárně do kompetencí managementu.
- Osnova
- strategické plánování
- základní analýza externích vlivů
- mise a vize
- positioning instituce
- budování publika
- fundraising
- komunikační kampaň a tvorba rozpočtu
- produktové portfolio
- reklama
- Literatura
- povinná literatura
- KAISER, Michael M. Strategické plánování v umění : praktický průvodce. 1. vyd. Praha: Divadelný ústav, 2009, 146 s. ISBN 9788070082362. info
- KOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy : designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008, xxx, 511. ISBN 9780787996918. info
- doporučená literatura
- KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 8024711044. URL info
- neurčeno
- Marketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info
- GUMMESSON, Evert. Total relationship marketing : from the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999, xiii, 281. ISBN 075064463X. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse, domácí úkoly
- Metody hodnocení
- Aktivní účast na přednáškách, 3 kratší domácí práce, kolokvium. Zadávání prací probíhá výhradně přes platformu ELF.
- Informace učitele
- Upozornění: Tento kód předmětu je určen pro kombinované studium. Pro studenty denního studia je vyhrazen kód MVK_15.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2014/MVKK_13