FF:NJDSL4_22 Doktorská zkouška - Informace o předmětu
NJDSL4_22 Doktorská zkouška
Filozofická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/0. 0 kr. Ukončení: SDzk.
- Vyučující
- PhDr. Roman Kopřiva, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Jaroslav Kovář, CSc. (přednášející)
PhDr. Zdeněk Mareček, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Jiří Munzar, CSc. (přednášející)
doc. Mgr. Aleš Urválek, Ph.D. (přednášející)
prof. Mgr. Renata Cornejo, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Jiří Munzar, CSc.
Ústav germanistiky, nordistiky a nederlandistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: doc. Mgr. Aleš Urválek, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Ústav germanistiky, nordistiky a nederlandistiky – Filozofická fakulta - Předpoklady
- Předpokladem pro doktorskou zkoušku je bezpečná znalost německé literární historie a literární teorie, terminologie, specifických metod a nejdůležitějších aktuálních problémů se zohledněním historie filologického bádání a odborné reflexe příbuzných tematických oblastí. Detailní přehled o odborných disciplínách vztahujících se k disertačnímu tématu. Schopnost kritického posouzení teoretických východisek i praktické aplikovatelnosti jednotlivých koncepcí reflektujících zvolenou problematiku.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Německá literatura (program FF, D-FI) (2)
- Německá literatura (program FF, D-FI4) (2)
- Metody hodnocení
- Předpokladem k doktorské zkoušce je bezpečná znalost německé literární historie a literární teorie, terminologie, specifických metod a nejdůležitějších aktuálních problémů se zohledněním historie filologického bádání a odborné reflexe příbuzných tematických oblastí. Detailní přehled o odborných disciplínách vztahujících se k disertačnímu tématu. Schopnost kritického posouzení teoretických východisek i praktické aplikovatelnosti jednotlivých koncepcí reflektujících zvolenou problematiku.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2015/NJDSL4_22