FF:VIKMB65 Service design workshop - Informace o předmětu
VIKMB65 Service design workshop
Filozofická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/0/0. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Petr Kosnar (přednášející)
Mgr. Tomáš Štefek (přednášející) - Garance
- PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Sabina Kubisová
Dodavatelské pracoviště: Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta - Rozvrh
- So 27. 4. 9:00–17:00 C43, Ne 28. 4. 9:00–17:00 C43
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Cíle předmětu
- Service Design Workshop je kurz, který se každý semestr věnuje jinému tématu z oblasti designu informačních služeb.
Rámec vždy vychází z human-centred designu. Na jaře 2019 bude lektorem kurzu Petr Kosnar, UX designer, interakční designer, designer digitálních produktů a výzkumník. Více o Petrovi najdete zde: http://user-experience.cz/. Obecným cílem předmětu bude praktické předání praxe UX designéra a interakčního designéra pomocí designových a výzkumných metod a cvičení. - Osnova
- Experience: Psychological needs, Emotions, Understanding users, Research Defining the Vision TASK - Research Form factor: Physical product, Digital, Service, Ecosystem, Campaign... Design concept: Content, Stakeholders, Touchpoints, Interactions TASK: Ideation, Concept definition Design process: Team, Budget, Design maturity, Form of the product, Business objectives, Technical limitations Stakeholders: Colleagues - Own design team, Other design team(s) - Visual, Motion, Industrial; Marketing people, Agile coaches / process masters; Engineering: SW Development, HW development; Support, Business / Sales, Management, Board; Client, Partners, Suppliers, Users Project objectives: Business - Viability, Technological - Feasibility; Users: Desirability, Value, Meaning Minimum Valuable Product (MVP) TASK: Defining the MVP, Preparing concept presentation Presentation, Reflection
- Výukové metody
- Teoretická příprava: přednáška s diskuzí a drobnýni cvičeními; praktické cvičení: workshop založený na týmovém projektové práci; samostatná práce: prezentace výstupů a reflexe.
- Metody hodnocení
- Povinná účast na celém průběhu workshopu; týmová prezentace výstupů praktické části; individuální reflexe - písemná nebo ústní.
- Informace učitele
- Předmět bude probíhat blokově s externím vyučujícím Petrem Kosnarem v následujících termínech: středa 17. 4. od 10.00 do 17.00, sobota 27. 4. od 10.00 do 17.00, neděle 28. 4. od 9.00 do 16.00. Místo: bude upřesněno
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2019/VIKMB65